Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Må ha flere sett med ulltøy til mine små. Hvor får jeg godt ulltøy til en ok penge?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Synes Devold har helt greie priser i forhold til kvaliteten.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Obs eller Spar Kjøp Obs har Janus, Spar Kjøp har Tom & Trine Vi har en del av begge og er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Takk for flere tips Hvor selger dem Devold?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 På sportsbutikken, tror jeg. Jeg drar til outletbutikken i Langevåg, så jeg veit ikke nyaktig hvilke sportsbutikker som fører det. Må legge til at janusulla også er god.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Jeg har pleid å handle på Sparkjøp ;-) God kvalitet - til en grei pris! De selger jo ull på nesten "alle" butikker nå da.... Pierre Robert på dagligvaren er jeg også fornøyd med. Men jeg har hørt at den ullen vi kjøper på disse butikkene (såkalt "billig" ull) er behandlet mye - og mister varmeeffekten sin til en viss grad. Kan ikke nok om dette - så jeg er ute på tynn is nå altså - bare så det er sagt. Men to av mine barn er ganske normale i tempen sin. Men jeg har også et hjertebarn, som fryser mye. Fikk da etter mange forespørsler rede på at ull (som de i allefall selger på Båsnsull) skal være mye mer isolerende og varmere. Men det er jo til en HELT annen pris enn Cubus, Sparkjøp osv... Har ikke fått testet det ut selv enda, men jeg får se hva jeg gjør denne vinteren!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Du har nok rett i det, dyrt er nok bedre. Når man må ha minst 2-3 sett til hvert barn, så blir det dessverre veldig dyrt. Hadde jeg hatt et hjertebarn som du, hadde jeg selvfølgelig betalt "det hvite ut av øynene" for det aller beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå