Gå til innhold

Andre med skikkelig mageknipe/verk!! Er 4+1 idag :)


*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

I går kveld var det skikkelig vondt. Da måtte jeg krype sammen. Det var som en kniv som ble stukket inn i den ene eggstokken!! AU. Kan det være luft der nede? Ellers så har jeg også en del vanlig mageknipe i magen!

 

Andre som sliter med det samme? Det er ikke behagelig i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svarte deg paa ss.bef, men limer det inn her og jeg...

 

kanskje vi faar prøve aa holde oss til aa skrive her inne, saa vi ikke "plager" de paa ass.befr, med vaar lykke ;) eller hva sier du til det ;)

 

har ikke veldig mageknip, men tenker kanskje du begynner aa bli litt forstoppet... er det lenge siden du har vaert paa do ;) hehe... du kan ta visiblin, og faa fart paa magen ;) det hjelper paa knipet ;)

 

eller saa kjenner jeg igjen knivene ja... de har vaert voldsomme i natt og paa morgen i natt... men jeg tror egentlig det bare er livmoren som utvider seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye luft og treghet i magen, det er ikke noe unormalt i det. Men dette høres mer ut som livmoren som strekker seg litt. Helt normalt!

 

Hvis du er hard i magen hjelper det med svisker og kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner hver morgen med utrolig hoven og øm mage. Det kjenne ut som om jeg har trent sit-ups hele natta, bare at det sitter nederst i magen... Det er ikke luft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...