Gå til innhold

Svak test-strek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test før jeg drakk et glass vin i helgen og den var negativ, i morges tok jeg en test igjen, den hadde en sterk kontrollstrek men svak positiv strek. Jeg hadde første dag i siste mens 10 okt.

Jeg er så usikker på om den er reell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det CB+ så er det mangen falske posetive ute og går. Er det strimler så er det stort HÅP.

Skrevet

Det er ikke Clearblue, men et annet merke fra apoteket, den med to tester i ett...

Skrevet

Er ikke annet å gjøre enn å vente å teste mer. Kjøp forskjellige tester ? Vi her inne har verken sett testen din eller noe så det er ingen her som kan svare på det. TEst test test sier jeg bare.

Skrevet

Ja, det er nok bare å teste mer du. Hvorfor tok du en test til etter du hadde drukket? Trodde du at du kunne være gravid? Jeg mener bare, siden den første var negativ.

Skrevet

Siden jeg tviler på at Snåsamannen henger her så tror jeg nesten du bare må vente noen dager og teste deg på nytt........

Skrevet

Kansje HI skulle få mensen den dagen, testet for å være sikker så hun ikke skadet noe foster, fikk neg test, men fikk ikke mensen de neste dagene. Derfor tok hun en til? Sikkert ikke verre enn det. Alt man skal bry seg med.

Skrevet

Jepp, akkurat slik. :)

Men det er ikke nøye, ble usikker selv om jeg er ganske sikker altså. :)

Den var svak men meget synlig, vi sammelignet den med en "gammel" negativ en og det var stoor forskjell, men ikke like sterk strek som jeg hadde med nr en... :)

Uke 4,4 ut i fra siste mens - er jeg da i uke 5?

Skrevet

jeg vil tro du er gravid.

Jeg tok en test 5 dager før mensen, for jeg var helt overbevist.

Fikk en meeeget svak strek, men den var der.

Har hørt at de kan vise negativt men likevel er du gravid, men jeg har aldri hørt om noen som har fått falsk positiv.

Er det blå strek er du gravid.

Min var kjempesvak, så man nesten ikke kunne se den. men gravid var jeg! Er 15 uker nå, hipp hurra!

Skrevet

Tipper du er gravid:)

Jeg testet veeeeeldig svakt første gangen..såvidt jeg så strekken..og dette var vel 3 dager før eg egentlig skulle teste (var så spent), og jeg var faktisk helt 100% på at jeg var gravid..en strek er en strek...selv om den var veeeeldig svak rosa.

Er du ikke gravid så er det jo ingen antydning til strek.

Skrevet

Jeg er gravid!! Beregnet termin etter siste mens er 17 juli 2012. :)

Jeg tok en test til i lunchen på jobb, med uke indikator og den var positiv den også. :)

HI på tjukken igjen- endelig!!

Skrevet

Jeeeeeiiii!!!! Gratulerer så masse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...