Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg er hjemme i dag pga. sykt barn med vond hals og feber. Er heller ikke frisk selv. Også jeg har vond hals, hoster, feber, skallebank og vondt i hele kroppen. Jobber ved sentralbord/resepsjon så jeg har ikke noe der og gjøre i dag. Man skal jo ta seg litt ut. MEN så har jeg glemt hvor mange syktbarndager/egenmeldinger jeg har igjen. Jeg er forferdelig glemsk av meg og hadde en oversikt over dette på papir. Gubben har ryddet og har da kastet denne. Lurer nå på om jeg skal ta en tur til legen og få en sykemelding. Føler det blir for teit og ringe vikarbyrået og be om en oversikt akkurat nå. Må uansett ringe legekontoret om 10 min. for å få time i dag. Hva hadde dere gjort? Jeg er ikke den som blir hjemme bare for småtteri, men når det er såpass at det går ut over prestasjonen på jobb da er det best å være hjemme så jeg blir fortere frisk. Nå er jo også jr. syk.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Bruke en egenmelding for egen sykdom...? Men jeg vet jo ikke hvordan det er når du jobber gjennom et vikarbyrå...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Men bli hjemme, ikke smitt andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå