Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 http://www.lillesandhus.no/index.php?page=hustyper_info&parent_text=22 Eller http://www.iec-hus.no/hus/diana/diana-royal dette hvis du kun måtte velge mellom en av disse. Gjerne begrunn svaret:) På forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg syns de var såpass like at mitt svar er vel at det spiller ingen rolle hvilket man velger.. ikke store forskjellen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde absolutt valgt det siste. Diana royal. Det første er så vanlig. Det er så fint når det går i ett fra kvisten og ned på det andre Litt mer spesielt ..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Ingen av dem Følgende problemer: Rommene oppe er veldig små, et soverom på 10-12 qm2 er bittelite. Hus nr 2 har loftstue som da trekker varme og egentlig ikke blir brukt. Jeg ville funnet et hus som har bedre planløsning oppe, synes det første hadde best planløsning nede, hus nr 2 har et ganske lite kjøkken på kun 12 qm2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Det første Likte ikke panelet utvendig på det nederste...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Ville valgt det første. Ikke bare fordi jeg likte det best, men også fordi noen bekjente har bygget iec-hus og var veldig misfornøyd med oppfølgingen derfra.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Her er det noen som ikke er helt oppdatert på virkeligheten, ser jeg. Et soverom på 12 m2 er ifølge 98% av Norges hjem, en helt normal størrelse på soverom. Til og med litt stort, da mange har soverom på 8-10 m2, så et soverom på 12 m2 er det langt fra bittelite. Og seriøst, qm2??? Det er en båt, ikke mål!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Begge var fine, men det andre hadde bedre soverom og stort bad. Men jeg skjønner ikke hvorfor alle hus skal ha sånne sprosser (hvis det er det det heter) på vinduene, er jo mye bedre å ha store vinduer som man ser godt igjennom synes jeg da, istedenfor å dele dem opp. Er jo så mye finere, men det er kanskje mange som liker "romantisk" stil.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 Likte det nederste best jeg!Men vi bor i leilighet,så hadde sagt ja takk til begge:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 Takk for innspill. Har blitt veldig glad i Tvedestrand-huset. Men hver gang jeg ser på Diana royal huset blir jeg usikker, for jeg liker det også veldig godt. Jeg er enig med sprossene. Har fjernet de på de vinduene jeg har på huset mitt nå. Ble mye lysere og mer åpent. Hvis noen har flere erfaringer eller innspill, kom med det. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 Hadde valgt det første, uten tvil og rett og slett fordi jeg aldri hadde kjøptr hus fra noen som kan prestere å kalle det "Diana-Royal" he he he
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 Jeg ville valgt ett som er veldig like de to- men med et annet firma. Hedalm Anebyhus har et hus som heter Rønningen. Det er fint. Det er lite det også, men det er godt mulig å strekke huset noen meter hver vei som gjør at man får ekstra kvadrat.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 haha for meg som bor i 40kvm-knøtteleilighet er begge deler "dream on baby" men likte best diana-royal fordi det var åpent i første etasje (men bad og det er bra) og fordi det var stort bad med plass til boblebad i 2. etasje (elsk! har bare dusj vi, buuhuu) Heldig om du har tomt og kan velge mellom de to husene tror nok dere blir fornøyde uansett hvilket av dem dere tar, fine begge to!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #16 Skrevet 10. november 2011 LOL vi hadde 4kvm soverom der vi bodde før, og det er lite skal jeg si deg. Vi hadde likevel dobbeltsenga vår der, men var ikke plass til mye annet Nå har vi 10kvm og det er mer enn stort nok for oss.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #17 Skrevet 10. november 2011 Av disse hadde jeg valgt det siste. Penere inndelt i 1etg. Soverommene på det første er alt for små! Men i det andre har du bare 3 da. Synes hus 2 var penere utvendig også! Men for små hus til mitt bruk.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #18 Skrevet 10. november 2011 Det var veldig fint. Men vil gjerne ha litt større kjøkken. Typ et slags allrom på kjøkkenet. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #19 Skrevet 10. november 2011 Ja, føler meg veldig heldig:) er jo egentlig et luksusproblem og velge hus, men det er veldig vanskelig. Man skal jo tross alt (forhåpentligvis) bo i dette huset resten av livet. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #20 Skrevet 10. november 2011 Jeg synes soverommene er små, vi har ca 16 nå og det er lite i forhold til det vi hadde som var over 20 qm2 Bortskjemt skjønner jeg for et soverom på 12qm2 hadde vært pyton
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #21 Skrevet 10. november 2011 google litt om iec-hus, så bestemmer du deg fort
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #22 Skrevet 10. november 2011 Hvorfor ikke velge moderne stil ? Liker ikke nye hus bygd i gammel stil:-( men ja , smaken er som baken. Hvis jeg måtte velge, med kniven på strupen, hus 2!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #23 Skrevet 10. november 2011 og forresten soverom på 12 kvm er da ikke små. Vi har store soverom i nybygd hus og ett er 21, mens de andre er 13 kvm , ansett som store soverom:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #24 Skrevet 10. november 2011 Tvedestrandhuset bygges i moderne og gammel stil. Hvis vi bestemmer oss for dette, blir det moderne stil. Hva er galt med iec-hus da? skal Google og se. Men vil gjerne høre erfaringer:) Hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #25 Skrevet 10. november 2011 Nå fant jeg enda et feiende flott hus! www.tradisjonshus.com huset heter Harmoni. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå