El1 Skrevet 12. november 2011 #26 Skrevet 12. november 2011 Ca 5 timer. Jeg har begynt å jobbe, så merker godt at jeg gjerne skulle sovet mer, surrer rimelig mye og merker at hverken psyken eller det fysiske er hva det var. Mitt råd er: hvil dere som best dere kan når dere er hjemme. Det er faktisk viktigere å sove litt på dagtid enn gjøre husarbeid.
C.L.H85 Skrevet 12. november 2011 #27 Skrevet 12. november 2011 Hmmm i de første 3-4 mnd var det gjerne ikke mere enn 3-5 timer- sjelden i strekk(KISS). Nå er hun 7 mnd og jeg sover alt fra 4-6 timer i strekk;)(litt smokk og litt tenner kan endre det gjennomsnittet litt) Kunne vært bedre, men jeg som legger meg alt for sent;))
SuperMoM <3 Skrevet 12. november 2011 #28 Skrevet 12. november 2011 5timer i døgnet ca. Miniene sover hele natta gjennom. Altså fra 19.00-08.00.. Eldstemann våkner derimot klokka 5! Og jeg har ikke vett til å legge meg før.. La meg klokka 22.00 i går da,men det var fordi jeg kjedet meg!:/
Divine85 Skrevet 12. november 2011 #29 Skrevet 12. november 2011 Søv i gjennomsnitt 3 timar i døgere,og desse er som regel utpå morgonkvisten.Vesle tulla søv ikkje noko særleg meir enn det...her balar me antageleg med kolikk,så det er slitsomt med så lite søvn når det er så mykje skriking:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå