Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg er veldig gravid, å sliter med å sove for tiden, så da ligger jeg å ser på tv frem til jeg sovner på sofaen, setter på alarmen på tlf sånn at jeg kan rusle inn i senga når jeg er halvveis i drømmeland i natt:-) Blitt en rutine det.. Hva gjør dere nå?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 gravid.. sliter med urolige ben og halsbrann... Gjør omtrent det samme som deg.. Blir liggende å se på tv til jeg omtrent segner om, men stavrer meg opp i sengen før jeg sovner. Hvis ikke blir jeg så stiv i kroppen i morgen. Må stå opp og levere i bhg etter to-tre timers søvn, og så hiver jeg meg i seng igjen.. Fører jo til at døgnrytmen er litt på tur også, så det å sovne i vanlig tid er ikke lett om dagen :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Er bare forferdelig dårlig på og gå og legge meg. Vanligvis pleier mannen og mase på meg. Men nå er jeg aleine, så da har jeg litt tungt for det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Endelig siste ungen ute av sirkulasjon. Liv m tenåringer og småbarn som står tidlig opp er et puslespill. Eneste tid på døgnet det er helt fred.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Uff ja jeg også sliter med urolige ben, hatt masse kramper i kveld, så det er umulig å legge seg! Sover litt på dagtid jeg også, eller til langt ut på formiddagen etter samboeren min har dratt på jobb, det tærer på døgnrytmen ja:-) Men det er ikke bare bare å være gravid,hehe
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Tenker litt for mye på at jeg har en liten en som skal opp tidlig i morgen.. Og jo mer jeg tenker på at jeg mååå legge meg eller hvor trøtt jeg kommer til å være i morgen, jo værre blir det . BLÆ. Vurderer å sitte oppe til han våkner å heller legge meg da samboer kommer hjem fra jobb i morgen efta. haha.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Er syk og har feber, men sov så mye tidligere i dag at jeg ikke får sove nå.... Irriterer meg over at døgnrytmen blir snudd opp-ned.. har dere noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Syk og får ikke sove, i tillegg til at det er hæææææææærligt og sitte oppe mens gullet sover
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Flere som sliter med døgnrytmen her ja ;-) Eneste tipset jeg kommer på nå for å få sove eller bli trøtt er å se på tv.. Eller å lese litt da, men jeg elsker å sovne til tv'n, hehe, selv om man blir stiv som bare det i kroppen. Jaja, får iallefall litt søvn!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 det eneste som funker for å få snudd døgnrytmen for min del, er å sove minimalt en natt og tviholde seg oppe til ti-elleve tiden neste kveld... Da er man så trøtt at man sovner... og vips er døgnrytmen snudd... Bare å stå opp til vanlig tid neste morgen.. he he... men, det krever jo selvdisiplin å bevare rytmen slik :-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 Ser cma, blir temmelig sent når det sendes fra USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå