Gå til innhold

seriøst, jeg trenger noen tips her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med sex. Eller, dvs jeg er kåt som gravid, men vil helst klare meg selv, eller med dildo (men det har jeg ikke). Jeg syns det er så kjedelig med mannen min, vi gjør liksom det samme hver gang. Jeg vil gjerne at vi leker oss litt sammen med sexleketøy å sånnt, kjøpte noen greier en gang fra kondomeriet, men følte ikke det falt helt i smak. Han viil prøve det og sånn, men tok aldri initiativ selv.

Hvordan kan jeg prøve å foreslå f.eks dildo, butplug eller analsex uten å bli falu og redd for at han avviser?

Osgå et problem til..penisen hans lukter, og jeg tør ikke si det til han fordi jeg er redd for å såre han. Hvordan skal jeg angripe det dilemmaet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med å fortelle han forsiktig at du tenner på tanken på at han bruker et leketøy på deg. Kanskje han er redd for å presse det på deg? Er jo ikke sikkert det gjør det store for hans lyst å bruke leketøy heller, men vil tro tanken på at du blir kåt av det er en skikkelig trigger?

Har selv sendt noen saftige sms med litt fantasier alà små sexhistorier til mannen min. Kan etterpå spørre om han likte det uten å føle at jeg har blitt totalt utlevert. Hva med å gå sammen å plukke ut noe?

Du kan jo også spørre han om hans fantasier, om han har fantasert om analsex osv.

Nå prater jeg og mannen min generelt endel om sex, men merker jeg uansett er litt flau for enkelte ting som er litt på kanten. Vil jo at han også skal syns det er opphissende, men noensjanser må man jo ta.

Jeg følte jeg måtte mase mye om han kan bruke leketøyet vi har, at jeg blir kåt av at han bruker det på meg. Må fortsatt be han bruke det, men nå merker jeg godt at han blir veldig opphisset av å bruke det på meg. Tror han gjerne vil bli kommandert litt.

Angående lukt, får han litt hvitt belegg under forhuden?

Personlig syns jeg det lukter veldig fort av peniser, og har antydet noen ganger at, oj nå lukter det litt...nå er det litt belegg.

Mannen tok ganske kjapt poenget med at jeg tok mer iniativ til oralsex når han vasket seg litt ekstra først...

Mer sårende å ikke si noe, har selv skrekken for at jeg lukter...Lukter mye mer nedentil når man er gravid.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bra svar på innlegg! er igrunn ikke mer å si/tilføye.

Bare å prøve og fortell gjerne hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...