Gå til innhold

Hva gir du i gave til ditt barns FAR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gifte, og har en pike, hun er snart 6 år. Hva gir vi til far på farsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ingenting i gave til mine barns far, det er barna som skal gi gave til han.

Så jobber med å få de til å tegne eller lage kort til han.

Skulle jeg gitt til noen ville det selvfølgelig vært min egen pappa, men han er død, så der slipper jeg unna.

Skrevet

Jeg gir gave, som regel blomster, til min far. Mannen min får sikkert et kort eller noe annet ungene våre har laget.

Skrevet

Jeg tar med barna og kjøper en liten gave, noe han kanskje trenger/ønsker - hvis ikke blir det noen boxere og sokker, det blir det aldri nok av;) barna tegner og skriver kort.

Syns det er viktig at barn lærer seg og blir vant med at de skal gi noe, og føle giverglede. Ikke at det trenger å koste så mye, men at det er tanken bak av å glede noen.. Dette kommer de til å bli vant med og vil selv fortsette med når de er for store til å bli med mor.

Jeg opplevde i barndommen og ha en tante som aldri ga noe til sin mor (min bestemor). Hennes barn ga heller aldri noe.. Så da min bestemor havnet på sykehuset, hadde morsdag osv var det ingen gaver, blomster eller kort å se fra tanten min og søkskenbarna mine.. derfor vil jeg lære barna mine å gi noe..

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe noe fra barna idag. Evnt ta de med så de får kjøpe, men det er litt stressende etter skole og jobb, så blir nok jeg som velger noe for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...