Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Sikkert dumt spørsmål for noen, men en KOMMENDE far (ingen barn fra før av og jeg har 3 mnd igjen til termin), er det "lov" å gi han en oppmerksomhet på farsdagen? Eller blir det feil iogmed at ikke barnet er født enda? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg tror nok at jeg ville ventet til neste år, selv om det sikkert er fristende å gjøre noe i år. Rett og slett fordi han ikke er pappa enda, og gud forby, man vet ikke hva som skjer i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg ble kjempeglad da min mann hadde ordnet noe til morsdagen, selv om jenta ikke hadde kommet enda. Selv om det skulle skje noe i fremtiden, er han jo fremdeles far!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Hehe, han får heller få et spesielt kyss eller noe Nei, skjønner jo det kanskje var litt for tidlig. Litt forferdelig om noe evnt skulle skje med nurket. Farsdagen kommer nok flere år uansett Takk HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Ja, det tenkte jeg også litt, og han er jo uansett far _om_ det skulle skje noe.. Får se =) Takk HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå