Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Noen som har barn med mer hårvekst enn "normalt" ? F.eks på ryggen? Banet mitt har, har alltid hatt det. Er nå 8 år, og jeg syns det er kommet mer hår... Hva kan man gjøre med det? Hva er det som gjør at det er slik?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Vanskelig å si, barnet mitt er ikke mer enn 3 år. Men har vel en del dun på kroppen. Men alle har jo forskjellig hårvekst.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 gutten min hadde mye hår på ryggen og ørene blant annet da han ble født, men det forsvant gradvis.. Nevøen min derimot har fremdeles ganske mye hår på ryggen (7 år gammel)... Men, det er helt lyst, pusete da.. Tror det bare er normale variasjoner.. Men, vet ikke noe om det egentlig..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Ja, det var jo det jeg trodde ...at det skulle forsvinne, men det er ikke dun... det er hår
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Min gutt på 2 år har hår på leggene og ryggen;) Han hadde mørke hår på ørene når han var baby, men det er forsvunnet
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Hva kan man gjøre med det? Om det blir verre så ser jeg jo for meg mobbing m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå