Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hun ligger på det siste nå, kreft. 36 år og småbarnsmor. FY FAEN livet er urettferdig!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 så grusomt:( livet er så urettferdig!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Utrolig urettferdig....og grusomt for de som blir igjen...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Føler med deg...!! Vet hvordan du har det!!! Varm klem til deg og dine
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Så grusomt! Hvordan kreft er det? Klem
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 hoff, stoor klem til deg, mista veninna mi tidligere i år. vet hvordan det er.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Så trist:/ Sender deg en varm klem! Og ta godt vare på deg selv<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå