Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Ville dere ha sendt barnet deres på 1,5 år bort til noen de har sett max 5 ganger det siste året, for være der i 1 døgn uten foreldre eller søsken? Foreldrene kommer til å være ca 3timers kjøretur derfra... Samboeren min er sur nå fordi jeg ikke gikk med på den løsningen. Det er fest med jobben hans, men besteforeldre kan ikke passe. Så da sier jeg han kan reise, og jeg er hjemme med ungene. Enkelt og greit! Men det var visst ikke det... Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Tror jeg ville gjort det, jeg. Men det er veldig opp til hvordan barnet er, om det er et skeptisk barn er det straks verre....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Hvis jeg stoler på dem og ungen er langt fra sjenert, ja mot at den ene holder seg edru i fall noe skulle skje... Hvis det er en bekjent som jeg ikke kjenner så godt, nei kommer ikke på tale... Samme hvis jeg har en sjenert unge. Kommer heller ikke på tale
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg hadde definitivt ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg stoler jo på de, de er gode venner, men vi treffes så alt for sjelden, så gutten har ikke fått blitt kjent med de! Og et annet problem er at uansett hvor edru jeg er har jeg ikke mulighet å komme meg hjem til barnet! Han er litt sjenert i begynnelsen, men det går over. Ja, det er en ting til! Han våkner også en del ganger på natta! Første gang han våkner kommer han opp til oss og så sover han der resten av natta. Våkner, men sovner så fort han kommer inntil en av oss. Da går det iallfall ikke! Dette tenkte jeg ikke på en gang når jeg skrev innlegget... Hi
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Med disse opplysningene endrer jeg svaret til at nei, det ville jeg ikke gjordt. Man må vurdere det enkelte barnet og situasjonen, og her er det tydelig at barnet trenger en kjent voksen om natten...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Det kommer an på hvordan disse 5 møtene har vært da. Noen har suveren kjemi og barnetekke og er verdens beste venner fra første minutt. Har det derimot vært masse gråt og usikkerhet i møte disse gangene er det noe annet. Hadde fint latt noen passe i et døgn hvis de var i første kategori.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Det var 22:09 som svarte deg her...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Joda, han har jo gått bort til de da, men er jo litt i den skeptisk mot fremmede-fasen enda.. De er flinke med barn, har barn selv. Men de har jo aldri passet han. Vet jo ikke hvordan det blir om natta. Men nå etter jeg kom på hvordan han faktisk er om natta, er det nok ganske uaktuelt!! Det går bra å ligge inntill bestemor å sove om natta, men ikke noen andre... Takker for svar! Håper på flere svar og noen enda fler knusende argument! Gidder ikke at han skal gå rundt å furte pga dette! Kan han ikke bare dra å fest uten meg da?? hi
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 MIn første tanke var : "Slapp av, dette går helt fint, benytt barnevakta og dra" Men så leste jeg littt nøyere og om jeg ikke tar helt feil, så har du ikke egentlig lyst til å dra på denne festen? Og barnet våkner flere ganger på nettene? Da gikk jeg over til å tenke at neeeeeei, hadde det vært meg hadde jeg sendt avgårde samboer, og vært hjemme med mini. Vet ikke om jeg har noen knusende argumenter, annet enn at jeg ville sagt til samboer at å ha overnatting på en liten tass som våkner på natta, og kommer inn i deres seng, ikke er aktuelt all den tid mini sannsynligvis vil reagere litt på at det ikke er dere som ligger der når hn kommer tuslende i sovetåka
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 NEI! Minien min er 14 måneder og nå nettopp ble besteforeldrene funnet verdig til å ha ham på en natts overnatting. Han har kjent dem hele livet og hadde sine søsken med seg. Men ikke slik du beskriver. Niks.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 For å være helt ærlig så hadde jeg veldig lyst å være med. Hotell, fest og middag dekket av jobben hans! Hadde vært luksus! Men det går bare ikke... Alle besteforeldre er opptatt. En tante hadde vært aktuelt hadde hun ikke hatt en ganske liten baby selv! Jeg bør jo egentlig ta det som et kompliment at han har sååå lyst å ha meg med da! ;D HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 Han kan ikke ha søsknene med seg heller, det blir for mange! De har småbarn selv også. Så der ryker den tryggeheten også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå