Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Vi har en sønn på fire år sammen. Blei sammen etter en one-night da jeg ble gravid, og bodde sammen til guttungen var ett år. Da dro jeg fordi han var utro mot meg. I nå tre år har vi delt omsorgen for sønnen vår. Vi bor ti min unna hverandre, og har jevnt over snakket sammen feks tre ganger i uka. Vi krangler å innimellom, men ikke om større saker. Minst en gang i måneden møtes vi sammen med guttungen å går på kino, teater, spiser middag, drar på skogstur eller hva det måtte være. Vi går på alle foreldremøter, foreldresamtaler og dugnader sammen, og han skylder meg ikke en krone. Nå ringte han nettopp å inviterte meg over på middag imorgen.. Dette er jo koselig, men blir det litt over the top? Vi har begge nye kjærester.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Hørtes ut som ett perfekt samarbeid med tanke på sønnen dere har sammen:) Men vet ikke om jeg hadde likt det om jeg var den nye kjæresten....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 1. Flott samarbeid om sønnen deres! 2. IKKE akseptabellt med middag med exen sin. (jeg hadde nektet om han var min type!!) Det er respektløst mot deres nye kjærester, og hvorfor i huleste vil han ha deg på middag, med mindre dette er på dagen sammen med sønnen deres???!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 ligner på mitt forhold til bf, bortsett fra at han bor lenger bort og ikke får med seg ting som foreldremøter og slikt om han ikke er hjemme akkurat da...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Syntes det hørtes kjembra ut! :-) Barnet deres har alt å vinne på at dere samarbeider så bra. Ingenting i veien med å spise middag med en eks, særlig ikke når man har barn sammen! Men hvis du føler det blir over the top så synes jeg du skal snakke med eksen din om det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Middagen er på dagen sammen med sønnen vår. Er aldri sammen med han utenom når guttungen er der Men jeg tror jeg skal roe det ned litt, men tanke på min nye kjæreste.. er tross alt han jeg ønsker en fremtid med
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Jeg synes det høres veldig koselig ut så lenge sønnen deres er med:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Synes det høres helt greit ut, ta det som en middag mellom "kollegaer" du, bra at dere har et godt forhold mtp barnet. En middag trenger aldeles ikke å ha noe med kjæresteri eller annet å gjøre, så jeg synes det høres greit og hyggelig ut (såfremt at det ikke er noen spenninger mellom dere selvsagt).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 har det slik med min x. ungene har alt og vinne på det, og vi har ingen problemer med en midag i lag med ungene en gang i blant
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Høres svært harmonisk og flott ut. Bra at dere er voksne nok til å kunne gi sønnen deres en god oppvekst;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Høres utmerket ut. Hvis dere hadde ønsket å være sammen hadde dere jo vært det, så ingenting å være sjalu for mener jeg... Hadde det på samme måte med far til mitt barn - helt til han fant en dame fra helvete...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 Å, så koselig å høre Har aldri tenkt på det sånn.. Jeg vil alt det beste for sønnen min, som vi jo alle vil for barna våre Tusen takk for fine svar Hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 Synes det høres veldig fint ut jeg! Og pliiis fortsett med det om du kan.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #14 Skrevet 10. november 2011 Det er kjempeflott at dere samarbeider så godt som dere gjør, ingenting er bedre enn det Hvis det uroer deg, og får dårlig samvittighet overfor din nåværende kjæreste, synes jeg du skal snakke med han om det, spørre han om hva han synes, og om han synes det blir for mye. Si til han at det er han du vil ha og ser for deg en framtid sammen med, men for barnets skyld gjør du ting sammen med barnefar og barnet.. Den som ikke spør, får ikke svar. Hvis din kjæreste synes det blir for mye, kan det gå ut over forholdet deres, og han vil kanskje etterhvert trekke seg ut. Blir det rart om dere alle treffes og gjør noe sammen av og til.. altså du, din kjære, barnet, barnefar og kjæresten hannes? virker jo ut fra innlegget ditt HI, at det ikke er konflikter mellom noen av partene..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 Jeg synes det blir veldig sært å ikke inkludere de nye kjærestene i dette opplegget, siden de også er barnets omsorgspersoner. Blir mer som "date" mellom far og mor, der kjærestene alltid er utelatt. Jeg hadde ikke følt meg komfortabelt hvis min kjæreste fant på noe med eksen og barnet hver uke. Hvorfor ikke invitere eksen med dama på middag til dere, eller omvendt? MÅ det alltid være uten de nye?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #16 Skrevet 10. november 2011 Den nye dama hans måtte gjerne vært med å spist middag. Det hadde bare vært koselig Min kjæreste er mye avgårde og studerer, og vi er litt mer helgekjærester nå frem til februar, da er han ferdig. Så min kjæreste er ingen nær omsorgsperson - enda Jeg har bestilt kylling og pasta til middag hos pappan i dag.. Han har gullmedaljer i kokkemesterskap, og er flink til å lage mat Ha en god dag supre damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå