Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Har vert veldig plaget med soppinfeksjon under de forrige graviditetene, men aldri ellers, men nå har jeg plutselig fått det igjen. Kan det være tegn på ny graviditet? Jeg ammer men har ikke fått mensen tilbake. Men samtidig har jeg hatt noe slim, så er jo usikker på om jeg kanskje har/har hatt EL nettopp:S men har hatt slim tidligere også uten mens som har kommet. Men tok en test for 2 uker siden som var negativ..Men har en del tegn som kvalme, treg mage, konstant sulten, trøtt, virker som jeg har fått mindre melk (ammer), mensmurringer og i går hadde jeg stikninger nederst i magen. Har også flere ganger drømt jeg er gravid. Men det jeg lurer på er denne soppinfeksjonen..de andre symptomene kan liksom alltids bortforklares, men ble litt redd når jeg plutselig fikk kløe og svie..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Sopp er et tegn på... Sopp. Ta en test når tiden er moden hvis du lurer på om du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå