Gå til innhold

Farsdagsgave!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal man gi til far fra poden da? rett og slett helt blank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har nå ide?

Skrevet

vi skal ikke gi til pappaen hennes, men til pappaen min.

Fotogave fra eurofoto. en boks med julemarsipan med bilde av henne og bestefaren sin, sett bakfra hånd i hånd innover i skogen. Tacky gave, men søtt bilde :-)

Skrevet

Har kjøpt mansjettknapper med tekst - "super" på den ene og "pappa" på den andre:)

Skrevet

Her tenkte jeg ungene kunne få gi ham julekalender;)

Skrevet

Har kjøpt idag. Nå er ikke min lille frøken så stor enda, men vi har kjøpt rekfleks, hansker, ullsokker og lue. Og på kortet skal det stå at hun håper på flere fine kveldsturer med pappen sin utover vinteren.

Skrevet

Hvor kjøpte du mansjettknappene? Hadde vært supert å kjøpt det samme til pappan her i huset :)

Skrevet

her får han fjernstyrt helikopter :)

Skrevet

Her er far i huset stor Pondus fan, så her blir det Pondus-bok.

Skrevet

Hehe... Kristin1974, skulle hatt "Liker"-knapp på innlegget ditt;) Samme med far her i huset, men tenkte å spare Pondus-bok til jul;)

Skrevet

Her får pappan iPod Nano. Akkurat kommet hjem fra ferie så pga sen bestilling kommer den ikke før 23. november. Men får lage et kort med bilde.

Skrevet

Å skrive hva pappan her i huset får etter dollypopp føltes plutselig så stusselig:p Men uansett, han skal få en pose potetgull og en pakke mikropopkorn, og så skal vi bake en hjertekake og ha rosa glasur på den..alt sammen er Leah sin ide, så da blir det sånn:)

Min pappa får sjokolade:)

Skrevet

Her i huset får pappaen en barbermaskin, som han har ønsket seg lenge sammen med et kort hvor det skal stå noe ala: så jeg ikke skal stikke meg når jeg vil ha en kos av pappaen min.

Min pappa får sjokolade, og begge får de sammen en sjokoladekake :)

Skrevet

Her har pappaen akkurat fått mummupappa krus. Det ble godt mottatt, så nå har vi alle sammen hver sin mummikopp :)

Skrevet

Her har mine 3 kommet stolte hjem fra skole/barnehage med hjemmelagde farsdagsgaver.

Skolegutten har laget kort, 4-åringen sier han hart lagd et troll, mens veslejenta kom hjem med en stor, firkantet pakke, som er "pappa sin".

I tillegg skal jeg ta med meg barna etterpå og kjøpe en liten ting til. Regner med det blir en ulltrøye, for det ønsker han seg. :)

Skrevet

Her har jeg kjøpt sånn "sett" for å lage fot/håndavtrykk av junior.. Tenkte vi kunne gjøre det som noe hyggelig sammen i morgen ;) Blir nok også en sjokoladekake..

Skrevet

Mange fine tips her ja :) her ble to tskjorter til far og sokker til lillegutt som det står i love dad på :) Så ska vi bake kake. Får far er et kakemonster :)

Skrevet

Far i huset får genser og sokker, mens pappa får troikakake som han ønsket seg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...