Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 strømmen går og man står i dusjen?(man får ikke støt vell??)hehe...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Hvorfor skulle man få støt om man står i dusjen selv om strømmen skulle bli borte?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Det har skjedd meg. Dusjet ferdig, for vannet blir jo ikke kaldt med en gang, før jeg famlet meg frem til håndkleet og fikk tørket beina før jeg tasset ut i gangen til sikringsskapet, i tilfelle det var en sikring som var røket. Så heldig var jeg ikke, så jeg måtte bare kle på meg i mørket og vente på at strømmen kom tilbake.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Er du helt........ hvorfor skulle man det ?!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Man får ikke støt:) Man kan kun få støt om man mister et elektrisk apparat ned i badekaret om man ligger i vannet selv, eller drar med seg elektriske apparat inn i dusjen.. Men hvem gjør egentlig det?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Men hvis strømmen har gått, så er vel ikke dette særlig farlig heller;) hehehe... HI: Strømmen vil (forhåpentligvis) gå hvis du føner håret mens du ligger i badekaret og mister hårføneren nedi. Og i dette tilfellet vil du nok få et støt før strømmen ryker. Hvis det ikke er en jordfeil i nærheten av dusjen som forårsaker strømstansen vil du heller ikke få støt som følge av at strømmen har gått. Det er jo klin umulig å få støt uten at det er strøm i huset??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå