Gå til innhold

Ensomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få det ut her, jeg føler meg ENSOM!

Jeg er en ung mamma som verken passer med mine jevngamle eller de andre mødrene i barnehagen som er eldre. Vil så gjerne ha venner...kanskje jeg er så desperat at det synes?

har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det merkelige er at hvis du klarer å godta din ensomhet, vil du virke mer nonchalant og tiltrekkende på andre mennesker.

Det har jeg opplevd selv.

Skrevet

Hvor i landet bor du da HI? :)

Ung mamma som trenger venner her også gitt! Hehe :)

Skrevet

Bor i Trondheim. Enn du?

Men du skjønner hva jeg mener sikkert? :)

Skrevet

Bor 1 time fra Oslo :)

Ja, skjønner utrolig godt hva du mener! Er ikke lett å bare "finne" seg venner akkurat! Hvor skal man lete liksom?! Hehe :)

Skrevet

Er så redd for å skremme bort de som kommer også. Tenk om jeg sier feil ting? :D synes det er veldig vanskelig, men det er nesten "godt" å høre at det er fler som har det sånn. Da føler man seg ikke sååå ensom, så tusen takk for respons :)

Skrevet

Har du fritid slik at du kan engasjere deg i friviilig arbeid? Det er en super måte å møte vennlige, engasjerte mennesker i alle aldre. Det er mange supre organisasjoner å bruke tiden din på, eller om du er politisk engasjert kan du kanskje engasjere deg i lokallaget til det partiet som ligger deg nærmest?

Det kan være en god ide å bli besøksvenn i røde kors. Ønsk deg gjerne å besøke en nyankommet innvandrer på din alder, kanskje til og med en alenemor. Det er mange som nettopp har kommet til landet som mangler nettverk, og en av dem kan kanskje bli din beste venninne?

Skrevet

Artig at du tar det opp. Har meldt meg som frivillig for en uke siden. Jeg vet hvordan det er å være ensom og vært igjennom en del tøffe ting i livet. Man bare trenger noen der, som ser en :) Gleder meg utrolig mye til å starte.

Skrevet

Godt å høre :)

Du høres ut som et menneske som vil berike livet til nye venner, det at du selv om du selv sansynligvis ikke har allverdens ledig tid og sikkert har mange bekymringer å bære alene velger å hjelpe andre sier mye om deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...