Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 står dere opp før barna slik at dere kan ordne dere i ro?eller tar dere det mellom hyl og skrik mellom en 1 åring og en 3 åring? (eller hva dere har;) jeg står heller opp klokken 5(minsten våkner halv eks...sukk) og har den gode følelsen av at jeg ser fresh ut!! Heller det enn søvn.....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Mellom hyl og skrik. Bruker ikke lang tid på badet. Pleier alltid å dusje på kvelden, så blir eventuelt bare en rask kattevask i dusjen, men stort sett dropper jeg det. Sparkler trynet på 2-3 minutter, så maks fem minutter. Er alltid velstelt, men jeg sminker meg ikke supermye. Håret mitt er enkelt, enten har jeg det rett ned med en spenne (har langt hår og mye fall), eller så går det stort sett bare i en hestehale, flette, eller topp.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 5-10 minutter med barna tilstede. Klarer ikke å stå opp tidligere enn jeg må. Dusjer på kvelden. Liker ikke å dusje på morgenen, blir så trøtt av å dusje..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg står stort sett opp først her i huset, siden jeg begynner på jobb klokken 7 eller 7.30. Bruker 35 minutter fra jeg står opp og går i dusjen, til jeg er ferdig på badet.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Max 5 minutter- tissing, rask vask, deo, påkledning, munnskyll og maskara. Tada!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Heller søvn fremfor fresh. Jeg bruker vel ca 20 min med tannpuss, hårstell og bittelitt sminke iblant. Det er når jeg skal på jobb. De dagene jeg har fri er det hvertfall uaktuelt å stå opp før jeg må.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Bruker ikke så langt tid egentlig. Først våkner jeg ca. 6.45 og pusser tennene. Så vekker jeg gutten min på 7 slik at han får pusset tennene og skifter, mens jeg smører matpakken hans. Og mens han sitter og spiser frokost (alene dessverre), går jeg og skifter. Vi er ute av huset kl. 07,50.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 5-10 minutter. Jeg går på do, vasker meg, kler meg, setter håret i strikk og pusser tennene. Dusjing skjer ikke på morgenen. Hvem er det som er fresh ut uten søvn? Heller uthvilt og usminka sier jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Tid? Har tre barn - 1, 5 og 8 år. Den eneste tiden jeg tar meg er en rask kattevask med kluten før jeg pusser tenner og kler på meg. Toppen 5 min. Åh, som jeg gleder meg til ungene blir større
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 får jo søvn da(legger meg 22-23 ca og sover til 5;) føler og hører jeg ser fresh ut;)så den halvtimen der ofrer jeg glatt;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Jeg bruker en halvtime. Da dusjer jeg, renser huden, smører på fuktighetskrem, pusser tennene, greier og føner håret, kler på meg og tar på litt mascara og litt pudder. Syns morgenstellet er gørr kjedelig, men vet liksom ikke helt hva jeg skal kutte ut for å bruke mindre tid på badet. Dusje må jeg gjøre for å våkne, i tillegg til at jeg ser ut som en kråke på håret om jeg dusjer før jeg legger meg;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Totalt ca 5 minutter, 2 minutter til toalettbesøk før frokost og 3 minutter til tannpuss etter frokost.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 5-10 min...Rask stell, hiv på seg kleian og hent opp ungen Og da ligger gullet våken og underholder seg selv (hun er 4 måneder) Dusjing tar jeg midt på svarteste natta når hun sover, og sminke er jeg allergisk mot så det brukes ved behov... (fester, selskap, spesielle anledninger, jeg ser ut som et morra vrak ol.) Er i perm og har luksusen og stå opp kl 11 Står jeg opp feks. 8 må jeg vekke ungen hehe
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 Max 10 min. Har fire barn og minimalt med tid til meg selv om morgenen
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #15 Skrevet 9. november 2011 Har nettopp begynt i jobb (som startet kl. 08.) så blir spennende å se hvordan jeg fikser dette med morgenstell.. Men som oftest bruker jeg rundt 15-20 minutter, da vasker jeg ansiktet med ansiktsrens, bruker toning og smører fuktighetskrem, sminker meg, grer håret og pusser tennene. Bruker rundt 10 minutter på morgenstellet til datteren min, vask nedentil, tannpuss og ansiktsvask. Alt dette skjer etter frokost, og mens jeg fikser meg, så får min datter tid til å gjøre sitt (som ender opp i bleia) i ro og fred. Etter bleieskift og stell av min datter kler jeg på henne og fyker ut av døra i hui og hast, særlig om vi skal gå/ta buss til bhg og jobb. Har ikke begynt så tidlig som 8 enda, men fra imorgen av må jeg være på jobb kl. 8. Og som regel våkner jenta mi kl. 7, men nå må hun enten sove videre eller våkne i 6 tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #16 Skrevet 9. november 2011 5min max. dusjer på kvelden. men er jeg kjempetrøtt kan eg fort bruke 20min, derav 15min bare står eg og ser ut i luften, inegnting funker. av og til ingenting, da oppdager jeg kanskje i bilen at eg ikke har sett meg i speilet selv om jeg har pusset tenner og vasket ansikt...! men da sminker jeg meg og i bilen på vei til jobb....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #17 Skrevet 9. november 2011 Bruker vel 15 min, og det inkluderer ikke dusjen (dusjer kveld). Har et stort hår som står til alle kanter så her på rettetang til hver morning, er så lei:( Sminken tar 5 min. Men ingen hyl eller skrik her, barna ser på tv imens:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #18 Skrevet 10. november 2011 Går på badet, ser i speilet og drar børsten gjennom håret om det ser for jævlig ut. That's it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå