Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Er det veien til katastrofe eller går det an? Lyst å lage en liten marsipankake så trenger et lite sukkerbrød, men kanskje den bare kommer til å sette seg fast? Ser for meg at hvis jeg smører mye så kanskje den detter sammen? Kanskje det beste er å bare lage et vanlig sukkerbrød og så skjære det mindre? (orker ikke kjøpe en ny form bare for denne ene gangen). Noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Prøv, hvis det går bra høres det ut som noe jeg kunne tenke meg å prøve. ) Hva med å bruke bakepapir i bunnen?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Ja får vel bare prøve, kan ta bakepapir i bunnen ja, lurt tenkte å lage en liten kake til farsdagen ettersom det blir bare oss to som kommer til å spise av den Håper det går bra da
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg stekte brownies i ildfastform en gang og den ble aldri ferdig stekt. Kanskje fordi kantene i formen er så tykke? Jeg ville heller ha laget kaken i en vanlig form og skåret den i ønsket størrelse :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 der sier du noe, de ildfastformene jeg har er veldig tykke i kantene. hmmm...litt kjipt å prøve og så går det ikke å så må jeg lage en til, så jeg må gå for det som mest sannsynlig går bra da kan jeg jo kanskje skjære den i hjerteform også :-D hvis det ikke blir vanskelig å få på marsipanlokket da..bør vel ikke ta meg vann over hodet her, hehe
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Ha bakepapir i bunnen, ellers så får du den ikke løs.... men ellers trur jeg det går helt fint
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Så du tror ikke den kanskje ikke blir stekt som brownieshistorien over her? hmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå