Gå til innhold

Jul uten datteren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sååå, veldig i tvil om hva jeg skal gjøre! For første gang, blir litt trist :( Har ikke jobb, så tror ikke jeg får jobbet ( er alenemor og student og har greit med penger)

Hva ville dere gjort alene?:) Skal nok være sammen med kjæresten min og.. Men blir kjemperart å ikke være med datteren min på julaften :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en hoppe på tur til Tenerife, om du føler for det og har råd :)

Ellers så feirer du jula med din familie, og gjør det beste utav det.

Jeg har barna hver jul, selv om jeg er alene. Det har sine grunner, og jeg fikk medhold hos fylkesmannen i det. Og jeg har tenkt at av og til hadde det vært godt å bare stikke av ;)

Skrevet

Ei venninne av meg jobbet første julen uten barnet sitt.... Men sålenge du ikke har jobb, blir jo det vanskelig =)

Kan ikke du og kjøresten reise bort litt?? Finne på noe spesielt??

Skrevet

Kan jeg spørre om hva som var grunnen til at du fikk medhold hos fylkesmannen i noe sånt?

Skrevet

Vi vurderte jo en syden-reise.. men blir kanskje litt knapt å bestille nå eller? Får inn nesten 50 000 i stipend etterbetalt om et par uker, så får jo råd da igrunnen..

Skrevet

Da hadde jeg feiret Jul enten før datteren min dro eller rett etter at hun kom tilbake til meg.

Også hadde jeg forsøkt å hatt det så koselig som mulig med kjæresten min, kanskje invitert noen venner over (om det er uaktuelt med familie).

Skjønner at det er kjipt, men sånn kommer det vel til å være i mange år fremover (annethvert år), så man må jo bare gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Det første året jeg var uten datteren min på julaften feiret vi jul helga før. Hadde mamma, mannen hennen, hans sønn og min bror på besøk. Pynta treet, laga ribbe med alt tilbehør, åpna pakker og spiste god dessert. Og åpnet selvsagt pakker :) :) Det var kjempehyggelig, og jenta fikk feire jul 2 ganger :)

Skrevet

Familie e rjo ikke uaktuelt akkurat, men VET det blir stress hjemme. Min mor stresser ufattelig mye i julen og det blir nærmere ukoslig da. Men vi har vært der alle år til nå da.. Min datter er tre år btw :) Må vel bare gjøre det beste ut av det her ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...