Gå til innhold

Dårlig allmentilstand, flere? (samme som 1.tri)


Månefeen ♥

Anbefalte innlegg

Er i uke 9 nå, kvalmen er godt på vei (som jeg har vært forbredt på), så både jobb i helgen og skole idag (går deltid på onsdager) har vært veldig moro!

Læreren min spurte om jeg følte meg bra, for jeg så visst ikke helt frisk ut. Jeg så selv at jeg er blek, lite farge på leppene, tannkjøttet og matt i øynene, føler meg generellt ikke bra. Svimmel og så trøtt at jeg holder på å sovne stående. Men er det bare kvalmen? Sist var jeg så dårlig at jeg ble lagt inn i uke 13.

 

Pga at jeg nylig har bytet lege har jeg ikke fått time til første kontroll enda. Skal dra bort i morgen for å bestille time.

 

I mellomtiden lurer jeg på om flere i ca uke 9 har det sånn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er snart i veke 9 og har null energi.. I forrige svangerskap begynnte eg å bli bedre rundt veke 12/13 så eg gler meg :D Var mykje plaga med blodtrykksfall i heile mitt forrige svangerskap, i tillegg til at eg hadde lågt blodtrykk frå før. Denne gongen er eg veldig nøye på å eta vitaminar og få i meg nok mat og drikke. Det var ikkje mykje eg fekk i meg sist. Og ikkje minst ta ein pause når kroppen treng det. Blir ufatteleg kvalm visst eg blir sliten.

 

Lykke til, håpar formen kjem seg fort ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg helt klart igjen i dette. Trodde jeg hadde fått influensa eller noe, men det viser seg at det bare er lille knert som suger ut all energi av meg. Et par dager på jobb resulterer i to dager i senga. Orker nesten ikke mat, men prøver virkelig å få i meg nok. Heldigvis er jeg ikke så kvalm (bare når jeg ikke har spist på lenge). Har vanligvis massevis av energi, trener flere ganger i uka og elsker jobben min, men nå om dagen er tanken på å i det hele tatt møte folk, slitsom. Håper dette går over snart...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...