Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Noen som vet? Blir den da returnert til senderen?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Den blir sendt til julenissen.. Ja, den blir sevfølgelig retunert.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Ja, den returneres og du får regningen for porto begge veier. Betaler du ikke portoen kan det i verste fall gå til inkasso
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Ok... Har solgt til ei på finn og brukt postoppkrav, men det har enda ikke kommet inn noen penger på min konto. Lurte bare på hva som skedde dersom hun droppet å hente den. Da har jo jeg tapt drøye 200kr. Ingen krise, men kjedelig uansett.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Så da må jeg betale porto for returen også?! Aha, men da tror jeg ikke det blir mye postoppkravsendinger fra meg fremover. Da er vel finn sin betalingsgaranti bedre å bruke?! hi
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg har aldri måtte betale portoen. og jeg får ofte pakker i retur, da jeg har et firma som sender varer med posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå