Gå til innhold

Ordinær UL i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 16, fordi vi ikke helt klarte å finne ut av hvor langt jeg var på vei. Vet ikke om jordmoren bare sjekket fosterets størrelse, eller om hun sjekket mer enn det, men siden jeg ikke fikk noen dårlig nyhet da, er vel sjangsen liten for at jeg får dårlige nyheter i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv gått på jevn ul-kontroll fra uke 15 i to svangerskap, har aldri opplevd dårlig nyheter etter første sjekk. Men om hun bare sjekket str på fosteret, så kan det jo vise seg feil på hjertet eller noe annet, så tror jeg ville vært forberedt på at det kan komme dårlige nyheter.

Skrevet

ikke for å være kjip nå, men vi var på ul i uke 11 og 14 der alt så bra ut., men i uke 18 ble det oppdaget hjertefeil, og fostervannsprøve ble tatt pga mistanke om krom.feil.....

Skrevet

...sum av summarum så kan man vel aldri være sikker. Ordinær UL tar for seg organ for organ, så ting som var umulig å oppdage tidligere kan komme frem nå.

Men for å avslutte positivt for deg - Jeg har vært på UL i uke 5, uke9, uke 11, uke15 og uke 18... Alle har vært OK, ingen overraskelser i uke 18 på "ordinær" UL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...