Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg er høygravid og har vært sykemeldt på grunn av bekkenløsning siden september. Jeg holder på å tørne av kjedsomhet.. Jeg sover til klokka tre-fire om ettermiddagen, spiser frokost og går en tur med bikkja. Mannen gjør husarbeid og lager middag. Så går jeg og legger meg igjen 00.00-tiden, og sover fjorten-femten timer.. Tror jeg har blitt deprimert eller noe, for jeg tenker på venninnene mine, men tar aldri initiativ for å finne på noe med de lengere, de har gitt opp, etter mange avslag. Hvordan skal jeg bryte ut av denne sirkelen?? Det har gått så langt som at jeg tenker at jeg burde ventet med å bli gravid, for dette er så sinnssykt kjedelig.. Og jeg trodde jeg var ufrivillig barnløs, etter å ha prøvd i 4 år, så dette barnet er egentlig veldig etterlengtet.. Men nå holder jeg på å tørne.. Hjeelp! :/
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Desto mindre du gjør og bedriver tiden din med, desto mer trøtt blir du! Kom deg inn i en normal døgnrytme,du trenger ikke å sove bort over halve døgnet. Spør om en venninne eller to vil bli med å spise en god middag ute? Er kanskje lenge til du orker det etter fødselen eller i det hele tatt får muligheten til det. Eller ha en bli ny dag sammen med en veninne, kjøp noen nye klær som du kan glede deg til å ha etter fødselen osv.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Hvor lenge er det til termin, HI? Selv har jeg et par dager til termin og orker ingenting...vil bare sove og det synes jeg vi skal få lov til uten dårlig samvittighet! når fødselen starter, kommer du til å trenge masse energi og da er det lurt å lytte til kroppen nå. Når den lille nurket er her vet du ikke når du kommer til å få sove igjen... Og jeg garanterer deg at energien og lysten til å treffe andre vil komme sigende tilbake! Så ikke stress med det nå, og lytt til kroppen Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Det er en måned igjen til termin, så det er jo en god stund å sove bort.. Neei, jeg trenger nok ikke å sove vekk halve døgnet, men hva skal jeg finne på..? Å dra til sentrum er så tidkrevende (dusj, sminke, hår) at jeg ofte er utslitt etter kun forberedelsene.. Etter to timer i sentrum, kommer jeg hjem og sover i minimum 12 timer. :S Usj.. Dette blir en kjedeli måned! :S
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 hva med å sette igang med litt håndarbeid? Strikke, sy, brodere eller noe? Det er jo så koselig å strikke babyteppe, votter, luer, sokker osv Og hvis du har en symaskin, kan du jo sy noen fine ting til babyen? Ledigang er roten til alt vondt sies det, og det å gå hjemme uten å ha noe å gjøre er virkelig roten til mey vondt! En blir veldig sløv og slapp av det! Men har du noe å henge fingra i, og noe som de kan glede deg over når det er ferdig, så får du noe å tenke på i det minste
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg kan bare si at sånn hadde det ikke vært, dersom du hadde barn fra før Du har råd til å være lat, og jeg tenker at du bare skal nyte det mens du kan. Snart kommer en krabat som fikser dette for deg
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Hvis du kjeder deg vil jeg anbefale deg å laste ned photoshop og lære deg det. Det er så mange toutorials på youtube og nettet, at når du først har kommet over den første timen som et stort spørsmålstegn, er du fri! Det kommer du aldri til å angre på, siden du nå får barn:D Gratis i en mnd fra Adobe.com. Anbefaler photoshop elements, koster under 1000 kr å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå