Gå til innhold

Ang. julekort. Jeg har en merkelig problemstilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos fotograf og tatt nydelige bilder av snuppa mi. Jeg har lovet bf som bor i et annet land at jeg skal sende julekort med bilde av henne til enkelte i familien hans. Men hvem skal jeg skrive det er fra? Meg og lillegullet? Føler det blir litt rart overfor familien hans at han ikke er med på den hilsnen. Skal jeg skrive hilsen bare lillegullet? Det er nesten det jeg føler mest for. Men er redd det er merkelig at jeg ikke skriver hilsen meg og bf. Men vi bor jo ikke sammen. Og blir det merkelig å skrive hilsen oss tre når vi ikke bor sammen som familie. Vi har godt og nært bånd oss imellom, men vi har aldri bodd sammen som familie.

Hva syns dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hilsen Lillegull:)

Helt klart!

Skrevet

Til hans familie synes jeg du kan skrive fra babyen og han.

Skrevet

Gjør som du har tenkt - skriv hilsen fra barnet. Som du sier - alle vet vel hvilke familieforhold dere har, uansett :)

Skrevet

Jeg ville skrevet bare navnet til barnet.

Skrevet

Godt å høre de fleste syns det. Jeg skriver da bare hennes navn :)

Bare hennes og pappas navn syns jeg blir merkelig. Jeg har jo ordnet alt med kortet. Hvis han tar henne med selv til fotograf og vil sende mange kort så kan han skrive kun sitt og hennes navn.

Takk for svar, alle sammen :)

Skrevet

Hva er grunnen til at han ikke kan ordne med julekort selv?

Han kan jo likevel bruke fotografbildet, men skrive og sende dem selv.

Skrevet

Skrive hilsen fra barnet bare:)

Skrevet

"Her kommer et bilde av XX (ungen) med ønske om god jul. Hilsen YY (deg)"

Skrevet

Jeg sender til hans familie, de jeg kjenenr godt sender jeg fra meg og barna, de andre skriver jeg fra barna.

Han er ikke med på julekortene for de er ikke fra han enkelt og greit.

Men her prøver far å høste mest mulig uten å løfte en finger. Og han gidder ikke engasjere seg i barna så jeg ser heller ikke noe poeng at han skal få det til å se slik ut uten at det "koster" han noe.

Hører sikkert banslig ut men han lager et bilde av seg selv utad hvor han er den flinke kjærlige faren som stiller opp det han kan, når sanheten er at han ikke har kontakt med barna sine, ikke gir de gaver og ikke betaler bidrag. (bor i annet land så staten kan ikke hente det inn.)

Så jeg er ikke intresert i å hjelpe han å fake god far bildet sitt, derimot vil jeg ikke at barna skal miste all kontakt med fars slekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...