Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Min kjære har vunnet en masse kaffekrus opp gjennom årene, på landsskytterstevne og lignende. De er ikke spesielt flatterende, men han har fylt kjøkkenskapet med dem. Grøss. Det er helt ok at han bruker dem selv, men jeg får fnatt når han finner disse frem når vi har gjester. Ikke kan jeg kaste dem heller, og det er helt unødvendig å kjøpe nye, mener han. For vi HAR jo kopper. Det samme gjelder egentlig alt i huset. Kjøper jeg en ny sofapute, så er det helt unødvendig siden vi har noen fra før (som var sennepsgule og burgunderrøde og som nå er kastet eller trekt om) Han skjønner ikke poenget med å kjøpe noe nytt, når vi har noe brukesndes fra før. Hvordan det ser ut er uvensentlig, bare det er helt. Flere med menn som legger seg bort i alt i huset, men som er totalt blottet for stil og smak ? Sukk.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Neste gang du skal vaske i kjøkkenskapet rydder du koppene hans omhyggelig ut og putter de i en eske med veldig svak bunn. Selvfølgelig vil bunnen rase ut og koppene gå i tusen knas. Uff, såååå trist!!!!!!! Eller du kan gjøre som meg, fortelle mannen din at han er veldig flink til ditt og datt, men at interiør har han ikke peiling på så der har han ikke stemmerett.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Hehe.. det høres nesten ut som samboeren min og sånn som det så ut her da jeg flytta inn Her var det gule vegger, grønn sofa og hold deg fast: gule/burgunder/blå og grønnstripete gardiner med blondegardiner innenfor og sånne fine bånd med dusker til å dra dem til siden med. Og i kjøkkenskapene var det mye rart for å si det sånn.. Jeg har tatt det gradvis.. og nå er det egentlig bare sofaen som gjenstår.. hehe.. og han er på gli ))))
Gjest irismor Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Hihi har samme typen hjemme :-) Er ikke så nøye med hvordan det ser ut i stua, bare det står Sauere til 30 000.- per stykk i våpenskapet. Eller at det flyter med tomhylser som absolutt ikke skal kastes. Krusene har jeg kamuflert bakerst i skapet og kjøpte pene krus som står ytterst i skapet.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Interiør skal vel han bare holde seg langt unna. Frekke type!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Er sååå glad for at jeg for "bestemme" stilen i huset vårt . Store innkjøp som sofa, bord o.l. Bestemmer vi sammen og er storsett enige. Mindre ting som puter og pynt får jeg velge fritt. Hadde ikke orket å måtte forholde meg til han hver eneste gang
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Hihi - får ta et og et krus tenker jeg. De sto i mange år hjemme hos svigers i en eske, noe jeg var strålende fornøyd med. Sammen med de tusen pokalene han har samlet også. Men så ryddet han på det gamle gutterommet sitt en gang jeg ikke var med, og vips så ble den eksen med hjem. Grøss. Tomhylser har jeg heldigvis sluppet da. Men godt det er flere i samme båt. HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Du får ta en tur på Ikea og kjøpe en hylle du kan henge i kjelleren eller på soverommet til premiene hans... Så kjøper du samtidig noen fine nye krus og drar han blid og stolt inn på kjøkkenet for å vise de frem, forhåpentligvis har han ikke hjerte til å dempe gleden din ved å si det var unødvendig
Gjest irismor Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Ikke snakk om pokaler :-) har 4 store esker i kjelleren med pokaler. Så i går på tvn hva man de kan brukes til, som vannskål til hunder :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Herregud! Hadde jeg aldri funnet meg i! Du kan si at siden han ikke bryr seg om interiør og slikt, så bestemmer du det. Pakk de vekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå