Gå til innhold

Hva synes du om Anonymforumet?

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Anbefalte innlegg

Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Det er jo helt klart det "heteste" forumet her på siden, og jeg må innrømme at jeg har vært der en del i dette svangerskapet. Forrige gang var det bare hvis jeg trengte å stille et spørsmål jeg var for pysete til å knytte til nicket mitt, hehe... :)

Men egentlig synes jeg det blir et veldig lite personlig forum, og alle de stygge, frekke og lite hensynsfulle kommentarene kan skape ganske dårlig stemning til tider.

Jeg skulle egentlig ønske at flere var aktive på Skravlesiden. Mener at aktiviteten var mye større her i 2008 enn den er nå.

bare en tanke jeg sender ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.. Fikk jenta mi i 2008..og da var det skravle som var hetest... Og de anonyme fikk herje i fred...

Men så gikk alle over dit.. og nå er alt og alle fritt vilt:( trist...

Vil også ha tilbake diskusjoner osv hit...

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Jeg kunne også ønske meg mer aktivitet her inne. Men man får så kjapt svar på anonymforum i forhold til skravle.

En fordel med å være på skravle, er at man må stå for det man mener :)

Skrevet

synes det er så mye frekkheter og useriøse innlegg på anonymforum for tiden. folk gjemmer seg bak anonymknappen og tillater seg å skrive nesten hva som helst. enkelte ting kan være hysterisk morsomme, men det meste blir bare usmakelig...synes nå jeg...

Skrevet

Jeg er svært lite på anonymforumet, for jeg syns det er bare trist å se hvor mye pepper folk får der inne. Anonymforumet bør i mine øyne være forbeholdt sånne spørsmål som er SÅ pinlige at man ikke tør å sette navn under. Og slike spørsmål fortjener som regel skikkelige svar. Ikke pepper.

Skrevet

Anonymforumet er ein fint ting, om ein treng svar på noko ein ikkje ynskjer å dele med heile verda. Men det er ein stor uting at folk blir så vanvittig hensynslause når dei kan gøyme seg bak "anonym". Slike kvalme trådar og svar kunne holdt seg på kranglesida.

Som du skriv Milla med 1 Jente og Spire, var myyyykje meir liv her på skravle i 2008! Var alltid her ein spurte om ein hadde noko som hasta å få svar på. Fekk nesten hakeslepp då eg såg kor "gamle" innlegga her var:P

Vi får starte i det små, ved at vi blir meir engasjerte her, så kanskje vi klarar å lokke folk tilbake;)

Skrevet

Anonymforumet går jeg på for å underholdes! Jeg merker at jeg skriver med mer "snert" der inne enn andre steder, det er jo liksom bare sånn der.

Man må ta anonymforumet for det som det er... Useriøst!

Synd at skravle er såpass stille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...