Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Eller fins det noe sted som er bedre? Jeg har fått beskjed om å begynne å telle kalorier for å gå ned i vekt, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Noen her som har gått ned i vekt på denne måten?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg synes Grete Roedes vektklubben.no er langt bedre. Den er i tillegg gratis. Vektklubb.no er dyrt og du betaler for.... la meg se... INGENTING!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har vært veldig fornøyd de to gangene jeg har vært medlem ( etter svangerskap). Gått ned det jeg hadde planlagt på forhånd. Vel verdt pengene!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 jeg skal også ned i vekt, men takler ikke ha et liv hvor ALT jeg spiser må jeg telle kalorier på. Jeg har startet på Herbalife. Drikker 2-3 shaker daglig (erstatter måltid) Jeg spiser vanlig middag med familien hver dag. På morgenen ble jeg anbefalt å drikke 1 kopp urtete fra Herbalife før frokost. Denne teen skal ta mye av fettet på kroppen. I tillegg tar jeg herbalife vitamintabletter 3 ganger daglig. Det smaker faktisk godt også! Anbefaler dette altså! )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 VGs vektklubb? Jeg er superfornøyd! Nettop ferdig med mitt livs første slankekur, og har gått ned 10 kg som planlagt:-) Etter å ha kommet meg gjennom de første to ukene der magen vennet seg til mindre porsjoner, har jeg heller ikke sultet overhodet de tre månedene jeg har holdt på. Som en her over skriver, er det gjerne ikke alle som liker å finregne kalorier og føre kontinuerlig regnskap over alt matinntaket, men for et pedimeter som meg passet det helt perfekt! Trengte et slikt strengt regime å følge. Syns det var veldig greit at de har det meste av mattyper inne i systemet (og har de ikke det, lagrer du det der selv), og kaloriene regnes ut for deg - og at de på samme måte har system for hvor mange kalorier man forbrenner ved trening. Får en fin oversikt over hvor mye man kan spise. Som sagt har jeg aldri prøvd å slanke meg før, så jeg vet ikke om andre, bedre muligheter, men jeg anbefaler vektklubben på det sterkeste. Ser du på prisen du betaler per dag, er det ikke akkurat mye, heller;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Hva med nettoglett.no? Er det noe bra? Noen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå