Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hei. Jeg har hatt diare i 2 uker, men så stoppet det opp for ei uke siden, men jeg går med en svak kvalme så å si hele tiden. Og i går hadde jeg noe stikninger nederst i magen. Er det vanlig å være kvalm en stund etter å ha hatt diare eller er det mer sannsynlig at jeg kanskje er gravid? Jeg fullammer, men bruker ikke prevensjon i tillegg, så vet jo jeg KAN være gravid, men det jeg lurer på er om det er vanlig å være kvalm etter diare..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Ja, det er vanlig å være kvalm etter diare... Men ingen kan jo vite.. du må ta en test eller vente på mensen...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Forstår meg virkelig ikke på voksne mennesker som oppriktig tror at amming er et pålitelig prevensjonsmiddel.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Kanskje du har hatt ett magevirus!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Nå har jeg vel presisert at jeg vet jeg KAN være gravid fordi amming ikke er heelt sikkert. Jeg har ikke fått mensen tilbake, så tviler på det nytter å vente på den hehe. Ja lurer på om jeg bare skal ta en test så vet jeg jo. Mye mulig det var magevirus også siden det varte så utrolig lenge, så kan jo være det er derfor kvalmen sitte i enda eller noe. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 jo det blir antakeligvis til det så jeg slipper å lure, åså er det rett på pilla om den er negativ. har holdt meg unna pillene pga humørsvigningene som følger med..men er bedre å være sikker frem til jeg finner et bedre alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå