Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Har hatt utrolig dårlige erfaringer med mine samtlige flørter og forhold, inkludert samboerskapet i mange år med barnefar. Opplevd vold, svik, utroskap og presterte å bli forlatt for tenåringer av 2 kjærester og en flørt som holdt på å bli seriøs. Nå har jeg ny samboer og er livredd for å gjøre eller si noe galt, virke rar eller kjedelig, slik at jeg blir forlatt igjen. Hvordan bli kvitt følelsen?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Kanskje du kan sende mannen på guttekveld, slik anonym i den andre tråden foreslår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå