Gå til innhold

Sende mannen ut på guttekveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som er super kjæreste og stefar og som jobber mye (noe jeg gjør også). Jeg er i den situasjonen at jeg ikke har noen venninner, og mine nære bekjente ble igjen der jeg flyttet fra for noen år siden. Det vil si, jeg har ingen å gå på besøk til og ingen å dra ut med. Drikker alkohol en gang i skuddåret og synes feste med fulle folk er kleint med mindre samboer er med.

Han har flyttet hit fra sitt hjemsted og måtte skaffe seg nettverk. Han er kjempeflink i huset, med barna, god lytter og partner. Men han har ved et par anledninger nektet å dra ut på fest/besøk siden jeg ikke kunne være med grunnet manglende barnevakt. Jeg er redd for at han blir "kvalt" av å sitte hjemme hver kveld og helg, eller finne på noe med meg og barna. Neste helg har vi planlagt å dra til hans familie, og han skal ta meg ut på middag. Det jeg tenkte å foreslå for ham, var å dra ut på fest eller besøk etter at vi har hatt vår "date". For at han skal få litt frihet og får tankene på andre ting enn kjerring og unger :)

Hva synes dere? Noe annet fint jeg kan gjøre for min fantastiske samboer for å gi ham litt egentid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var en god ide :-) snill du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...