Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Har en samboer som er super kjæreste og stefar og som jobber mye (noe jeg gjør også). Jeg er i den situasjonen at jeg ikke har noen venninner, og mine nære bekjente ble igjen der jeg flyttet fra for noen år siden. Det vil si, jeg har ingen å gå på besøk til og ingen å dra ut med. Drikker alkohol en gang i skuddåret og synes feste med fulle folk er kleint med mindre samboer er med. Han har flyttet hit fra sitt hjemsted og måtte skaffe seg nettverk. Han er kjempeflink i huset, med barna, god lytter og partner. Men han har ved et par anledninger nektet å dra ut på fest/besøk siden jeg ikke kunne være med grunnet manglende barnevakt. Jeg er redd for at han blir "kvalt" av å sitte hjemme hver kveld og helg, eller finne på noe med meg og barna. Neste helg har vi planlagt å dra til hans familie, og han skal ta meg ut på middag. Det jeg tenkte å foreslå for ham, var å dra ut på fest eller besøk etter at vi har hatt vår "date". For at han skal få litt frihet og får tankene på andre ting enn kjerring og unger Hva synes dere? Noe annet fint jeg kan gjøre for min fantastiske samboer for å gi ham litt egentid?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg synes det var en god ide :-) snill du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå