Gå til innhold

Facebook spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med at folk skal feriere og flytte til utlandet. Ingen av vennenne mine skal det, men likevel står det i statusfeltene deres

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft.

Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene

Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!

Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) dager!:)"

 

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;

"Jeg skal bo i London i 14 dager!! "

 

Januar - Mexico

Februar - London

Mars - Miami

April - Den dominikanske republikk

Mai - Frankrike

Juni - St. Petersburg

Juli - Østerrike

August - Tyskland

September - New York

Oktober - Amsterdam

November - Las Vegas

Desember - Colombia­

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...