Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hva er greia med at folk skal feriere og flytte til utlandet. Ingen av vennenne mine skal det, men likevel står det i statusfeltene deres
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft. Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen! Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) dager!:)" For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det; "Jeg skal bo i London i 14 dager!! " Januar - Mexico Februar - London Mars - Miami April - Den dominikanske republikk Mai - Frankrike Juni - St. Petersburg Juli - Østerrike August - Tyskland September - New York Oktober - Amsterdam November - Las Vegas Desember - Colombia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå