Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg er henvist til fysioterapi pga bekkenplage/bekkenløsning står det. har bare hørt noen nevne at det også er gratis i svangerskape når man har bekkenplager, er det sant ? Fysioterapi skal jeg til uansett men er jo greit å vite
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Det er gratis, ialefall i min kommune. Du må ha henvisning fra lege, der det stå at det er pga bekenplager. Det hjalp desverre ikke på meg, jeg ble verre. Sjekk litt rundt, og finn en som kan bekkenplager i svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Det er gratis i sv.skapet og tre mnd etterpå hvis fastlegen din skriver i hendvisninger "....med gangvansker."!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Da skal jeg be han skrive det, han har skreve bekkenplager og hoftesmeter men da skal jeg få han til å skrive med gangvansker. For jeg har jo trossalt det, halter rundt, vagger som jeg skulle vært flere mnd på overtid
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Som 14.11 skriver er det kun hvis du har bekkenløsning med gangvansker at du har rett til fri behandling. Men husk at du må oppsøke en fysioterapeut med refusjonsrett for å kunne benytte gratis behandling - helfo spanderer Hilsen fysio-frue
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Takk for svar. Fysioterapeuten jeg tidligere ha brukt har refusjonsrett Jeg vet ikke om det er bekkenløsning da, men det er hvertfall bekkenet for det sa legen og gangvansker har jeg. fysioterapeuten avgjør vel gjerne om jeg har rett på gratis eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå