Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Konstanse? Syns det er såå fint. Har lyst til å bruke det. Står ikke i stil til sønnen min sitt navn da (typisk 70/80 talls navn), men det gjør vel ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det et koselig gammeldags navn, "tante Konstanse" ;)

 

Jeg hadde ikke reagert negativt om jeg møtte en liten Konstanse ihvertfall.

Skrevet

Konstanse er tungt og treig - høres ut som ei dundre på over hundre. (kilo altså).

Skrevet

Oi, syns du det? Har jeg aldri tenkt på, hvor i huleste får du den sammenligningen fra?

Skrevet

Synes ikke noe om det navnet!

Skrevet

jeg syntes navnet er veldig fint jeg:) husk på at det er du og dere som skal like navnet. alle har ulike meninger og grunner for å like/ ikke like navn. finnes ingen navn som alle liker.

Skrevet

Ja et fint navn egentlig, litt høytidelig. Gjør ingenting om det ikke "passer til" brorens navn, bare tull at navnene skal være i samme kategori, synes jeg:)

Skrevet

ser for meg ei gamme dame i ei gammeldags stue og en kaffekopp ;oP

MEN det er kun fordi jeg kun har hørt om eldre damer som heter det. synes også at det kan være litt sjarmerende med sånne navn på søte små barn, fordi det blir slik en kontrast at det blir fint :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...