Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Konstanse? Syns det er såå fint. Har lyst til å bruke det. Står ikke i stil til sønnen min sitt navn da (typisk 70/80 talls navn), men det gjør vel ingenting..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 For meg er det et koselig gammeldags navn, "tante Konstanse" Jeg hadde ikke reagert negativt om jeg møtte en liten Konstanse ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Konstanse er tungt og treig - høres ut som ei dundre på over hundre. (kilo altså).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Oi, syns du det? Har jeg aldri tenkt på, hvor i huleste får du den sammenligningen fra?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 jeg syntes navnet er veldig fint jeg:) husk på at det er du og dere som skal like navnet. alle har ulike meninger og grunner for å like/ ikke like navn. finnes ingen navn som alle liker.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Ja et fint navn egentlig, litt høytidelig. Gjør ingenting om det ikke "passer til" brorens navn, bare tull at navnene skal være i samme kategori, synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 ser for meg ei gamme dame i ei gammeldags stue og en kaffekopp ;oP MEN det er kun fordi jeg kun har hørt om eldre damer som heter det. synes også at det kan være litt sjarmerende med sånne navn på søte små barn, fordi det blir slik en kontrast at det blir fint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå