Gå til innhold

Hvor lenge kom barna deres inn til dere på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår seksåring kommer fortsatt inn på natta. Verken jeg eller mannen våkner av at han kommer inn, og sover fortsatt like godt, så det er helt greit.

Har en venninne som ble ganske overraska over at han kommer inn enda da, hun synes han er altfor stor til det. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 7-åring kommer inn når hn har drømt noe skummelt. Jeg våkner bestandig og har vondt for å sovne igjen. Men, men sånn er det bare.

Skrevet

jeg yns han er for stor, men det er jo bra at dere ikke våkner da. Vår gutt sluttet da han var 4. Han fikk klister hver natt han sov hele natten på rommet, så fikk han en premie etter 10 netter...så fortsatte vi litt med det. Nå kommer han kun inn når han er redd, og det er skjeldent.

Skrevet

Min 5 åring kommer ofte inn på natta og legger seg inntil meg

Verken jeg eller mannen min våkner av det.

Ser ikke på det som et problem for jeg synes det er koselig å våkne opp med enliten tass med bustete hår som kryper inn i armkroken min.

Kose gutten det:)

Jeg nyter det så lenge jeg fortsatt kan.

Skrevet

Når begynte barna å komme inn på rommet deres? Har ei datter på 3 år og hun har aldri kommet.

Skrevet

11 åringen min kommer en sjelden gang inn ennå men hun blir jaget tilbake til rommet, for i sengen min ligger allerede broren på 5 år, som kommer inn så og si hver natt.

Skrevet

Jeg våkner av at de kommer og får ikke sove igjen med en "mark" som ligger og sparker på tvers av sengen min så her har de alltid blitt fulgt tilbake til sengen om de har kommet.

7-åringen kan jeg ikke huske sist kom.

4-åringen kommer av og til, kanskje en gang i måneden eller noe. Kommer hun før kl 5 blir hun fulgt tilbake, etter 5 får hun sove i senga vår til vi står opp.

2-åringen har aldri kommet. Hun sover som en stein til ihvertfall halv syv om morgenen og har ikke våknet om natta en eneste gang etter at hun sluttet amme tror jeg.

Skrevet

Jeg har en på 4 år og han har aldri kommet inn på natten. kommer inn om morgenen da, når han syntes han har sovet lenge nok og vil våkne. Det skal sies at han aldri har lagt og sovet i sengen vår heller, han liker seg bedre i sin egen seng.

Har også en på 2 år, og hun elsker å ligge i vår seng( får ikke gjøre det om natten, men om morgenen) Nå sover hun fortsatt i grindseng, så har ikke kommet inn om natten, men tenker meg at det blir andre boller når hun får stor seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...