Gå til innhold

Hva synes du om navnet Ole?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker det jeg...

 

men er finest i sammenheng med et annet navn... ole johan eller sann.. :)

Skrevet

Nok et klassisk og pent navn

Skrevet

Synes ikke det er så fint navn, men samtidig så er det lett å si og ganske enkelt. Nesten ingen som heter det fortiden, ville nok hatt med et navn til som f.eks Ole Christian eller Andre???

Skrevet

Synes ikke det er så fint navn, men samtidig så er det lett å si og ganske enkelt. Nesten ingen som heter det fortiden, ville nok hatt med et navn til som f.eks Ole Christian eller Andre???

Skrevet

Jeg har faktisk skikkelig sansen for navnet Ole :D

 

Helst med noe bak.. Ole Johan, Ole Kristoffer, Ole Martin..

 

Men Ole er herlig :D

Skrevet

Jeg liker det! Vi har det på listen selv også :)

Skrevet

Sambo heter Ole pluss en navn til. Men for min del ville jeg ikke kalt en ev. sønn det. Blir for kort og kjedelig for min smak...

Skrevet

Liker det. Ole er stødig, kort og norskt. Synes sånne ultralange navn på gutter er lite maskulint. Må tenke på at de skal jo bli voksne og det er de mye lengre enn de er smågutter.

Skrevet

Nei - da blir det teit igjen. JA til Ole som eneste fornavn!

Skrevet

Jeg liker det godt, og det gjør mannen min også. Vi ville hatt det alene om vi skulle brukt det, liker ikke dobbeltnavn...

 

Men siden vi kjenner sikkert 6-7 stykker som heter det ble det strøket fra vår liste.

Skrevet

Veldig koselig. En kompis av meg har nettopp navngitt sønnen sin til Ole, og det er en skjønn liten skatt.

Skrevet

Ole er helt fint, men det må stå alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...