Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg har tidligere bare bakt pepperkaker, men nå blir jenta 3 år, så synes det er rett og rimlig at hun får oppleve litt mer julebakst i huset:) Så hva lager dere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Konfekt 7 typer Marsipan ( egen oppskrift) Pepperkaker for å henge i vindu Pepperkaker for å henge på tre Vanlige papperkaker Hjertepepperkaker for å henge på kopp Sara Bernard Sirupssnipper Sandkaker Julemuffins Sjakkruter Kransekakestenger Kransekake Krumkaker Risboller Sikkert noe jeg har glemt men jeg må si jeg gir bort masse
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Kransekake Pepperkaker og hus Krumkaker Berlinerkranser Peppernøtter Fruktkake
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Uff, føler meg som verdens dårligste mor som ikke kan bake kaker... håper at det finns flere mødre der ute som ikke kan bøke....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg tror ikke det gjør noe for barna om du kan bake eller ikke det som er morsomt er jo å grise og være sammen om å gjøre noe. Lag julepynt heller Jeg tenkte å lage pepperkaker, pepperkakehus, peanøttkjeks og marsipan. Og kanskje noe som heter kleynir på færøysk, vet ikke hva det heter på norsk. Lager ikke så mye, det blir ikke spist så innmari mye sånt når man har pinnekjøtt i hus. Namnam! God (snart) førjulstid folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå