Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg tenkte å lage varm lunsj til barnehagen når gutten min har bursdag. Barnehagen har så dårlig råd så de får mye kjedelig mat der. Men hva skal jeg lage? Vil jo helst lage noe som flest mulig av barna liker og spiser så ikke maten går i søpla.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Ovnbakt makaroni med grønnsaker og kjøttdeig. Gjerne med litt ost over. Tomatpure gjør også susen. Jobber på småbarnsavdeling 0-2år og dette er favoritten deres. Ellers er pølser med brød fin selskapsmat. Husk å spørre om det finnes allergibarn.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Pasta med kjøttsaus. Hjemmelagete hamburgere i brød, med agurk, tomat og ketchup. Fiskekaker på brød, med remulade og revet gulrot. Hjemmelaget tomatsuppe med makaroni og pølsebiter. Rundstykker til. Stekt kyllingfilet i biter med masse friske grønnsaker til. Rømme og/eller ketchup som dip. Grove pizzasnurrer. Hjemmelaget blomkålsuppe og varme rundstykker. Grønnsakssuppe med kjøttboller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå