Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Har nå fått det, grøss og gru. Og er fremdeles gravid! Legen min påstår at de vil forsvinne når jeg ikke er gravid lenger, men at det kanskje vil være igjen litt ekstra hud (!!). Ikke så veldig begeistret for dette. Noen med erfaringer? Evt gode råd...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Nei, min erfaring er at det ikke blir borte. Jeg har en sånn kjekk liten hudflik som rest etter hermorroiden (eller som jeg har hørt det blitt kalt, en liten rasstapp... haha), men den er liten og plager meg ikke. Tror kanskje jeg synes den hadde vært litt kjip om jeg skulle hatt oralsex med en ny mann hvis mannen min og jeg skulle gått fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå