Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg syns 1-åringer er herlige Og du behøver ikke være så korrekt¨å si at hver alder har sin "sjarm", for det er ikke sant
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Je syns at dom er best ved 17-18, for da flytte dom hjemmeifra.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Hahaha, er ikke sikkert de flytter da heller, 11:36. Noen blir hengende hjemme i evigheter;) Vet ikke hvilken alder jeg synes er best, men jeg vet at jeg synes 2-3 årsaldern var mest slitsom, sånn midt i trassaldern. Ellers er det jo veldig herlig nå i skolealder
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Synes de er utrolig herlige mellom ett og tre. Lærer noe nytt hver dag, og er bare herlige! Men er ikke enig at ikke hver alder har sin sjarm, for det synes jeg den har. Tør jeg spørre hvor gamle ditt/dine barn er, HI?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg liker 1-3 år. Selv om de trasser iblant er de fantastisk morsomme!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg synes faktisk at hver alder har sin sjarm jeg da;) Og det er ikke bare noe jeg sier.. Synes det er utrolig spennende med 7-åringen vår, og gleder meg til å følge henne oppover. Synes det er veldig gøy å se at de blir mer og mer selvstendige etterhvert som de blir eldre. Samtidig synes jeg sønnen vår på snart 4 år er i en herlig alder nå. Kjempegøy med disse barnehagebarna. I tillegg elsker jeg babytiden;) Vi har en liten på 6 uker også, og jeg synes det er helt fantastisk med disse små. Har bare lyst til å klemme og kose hele dagen;) tihi... MEN... Over til spørsmålet ditt....... Jeg tror vel kanskje ikke at jeg har fått barn i yndlingsalderen min enda? Har en følelse av at jeg kommer til å like ungdomsårene best. Men det vet jeg jo ikke enda. Svaret mitt må vel derfor bli at jeg ikke har noen yndlingsalder? Herlighet, det ble et langt svar på et kort spørsmål!! Sorry=)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Nei, hver alder har sin sjarm synes jeg. Mine er mellom 6 år og 2 mnd Like hærlige alleter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå