Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hvordan fungerer dette? Det ser ut som jeg er nødt for å flytte, for jeg får rett og slett ikke jobb her jeg bor nå. Hvordan gjør jeg det med barnehageplass da? Har jo en plass nå, men blir nødt for å bytte hvis vi flytter til annen kommune... Noen med peiling?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 vi har vert nødt til å bytte bhg, pga vi bor nå i en annen kommune. Vi sa opp plassen i slutten av september og fikk svar 1 nov at han har fått plass i ny bhg. det er 2 mnd oppsigelse.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Ja du må ut av den gamle barnehagen på dagen - og du er ikke garantert ny plass i den nye kommunen før i august. Har nettopp vært gjennom det samme. Vi bor i Rogaland og her er kommunene veldig små og nære. Er ikke slik som i Bergen eller Oslo hvor man kan flytte 5 min unna og allikevel beholden samme barnehage. Vel, kanskje du kan klare det i Stavanger, men vi bor på Jæren. Ja til storkommune sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 jeg er anonym rett over 10:43. jobber i stavanger men bor i sandnes. fikk raskt plass. kan lønne seg å se om det er restplasser:) var det jeg gjorde
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Bor i Rogaland jeg og, men lenger sør på Jæren. Vurderer å flytte nordover, for det er jo piss umulig å få noe å gjøre her... Det nytter bare ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå