Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hva gir dere til mennene deres til farsdag?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Han kommer ikke til å få noe av meg.. Han glemte hele morsdagen, og det er utilgivelig.. hehe Jenta vår skal visst bake brød til han i barnehagen, så det blir eneste gaven her i huset
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 I år blir det toastjern siden han snakket om toast i går, og det gamle jernet ble ødelagt for et par år siden.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 mennen min får fjernstyrt helikopter å hjemmelaga kort får se om jeg mekker ihop en kake, eller frokost på senga..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 En sønn! Har termin på farsdagen Og litt annet stæsh da. Skjerf, i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Han får en ny Pondusbok hvert år og gleder seg Så baker vi kake og inviterer svigerfar på kaffe (min pappa bor på andre siden av landet så han sender jeg bare et kort til).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Min samboer får en fin genser til farsdagen (han er stefar til barna, men synes også han fortjener å få noe), pluss at barna skal lage noe fint til ham i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Wn koffert skal han få i år. Reiser til Thailand og 1,5 uke, og i går ble vi sittende å prate om vi skulle hadd en ordentlig koffert til. Så da slår jeg to fluer i en smekk og kjøper en samsonite til han
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Vi har ingen barn (enda) Men min egen pappa får cognak sjokoladekuler, en ramme med et bilde av oss to inni da jeg var liten og et sølvhjerte hvor det er inngravert: Glad i deg. Håper han blir glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå