Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Og hvor fort kan man få passet, er sent ute!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Pass er eneste gyldige legitimasjon for barn i utlandet, så ja det bør de ha.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Takk, der fikk jeg passet påskrevet ja :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Ehh, ja, hvorfor skulle de ikke trenge det? Du må vel regne med hvertfall en uke fra du er på passkontoret.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 "Passkontoret"?? hehe.. Finnes det egne passkontor her i landet? Her må vi på politistasonen ihvertfall. Og som regel får du passet i løpet av et par dager:) Pass på at du har med bilde dersom barnet/barna er under 7 år (tror det var 7 ihvertfall).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Et par dager var nok litt optimistisk. De skal jo sende avgårde papirer og bilde, og så skal det lages og sendes til dere. En uke, kanskje litt før, hvis du er heldig...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg trodde det var det det het jeg? GURI MALLA, ikke ta så jævla på vei a! HØNE
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Går helt fint på et par dager med litt flaks. Her var vi på politistasjonen en morgen og fikk passene i posten dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Eh ja, passkontor finnes i aller høyeste grad. Nordmann har kanskje inntatt Kanariøyene til det fulle og ser på seg selv som medeiere, men det er like mye en del av Spania. Og da skal man ha med pass.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Det kommer kanskje an på hvor man bor? Jeg har skaffet pass til meg selv 2 ganger og til barna 5 ganger de siste 7 årene, og hver gang har passene kommet i løpet av 1-2 dager:) Hilsen HØNA hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå