Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hva er det drøyeste, rareste eller morsomste du har hørt om en kjendis? Og ja, vet man skal ta ALT med en klype salt. Rykter er dessverre litt prisen man må betale.. Jeg har hørt at S. Nordin er bifil.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Du skjønner at denne tråden kommer til å bli sensurert av moderator ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Skal ikke nevne navn, for da blir moderator så sinna, men en MEGET profilert realitykjendis hadde tidligere for vane å be sine ONS hjelpe ham med å klemme ut kviser på ryggen hans. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 traff flere kjendiser på den butikken jeg jobbet før og de er ofte VELDIG annerledes "in real life".. Ravi og Thomas Giertsen forventet mer service enn andre og var i tillegg utrolig sure. Ble skikkelig skuffa jeg, for var litt fan av dem
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg vet at en mann som for min mors generasjon er Drømmen med stor D i virkeligheten er heroinist, for å si det litt pent.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Hva er ONS og hvilket program er han kjent fra?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 ONS er one night stand. Han er fra Robinson...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 vet hvem det er, men det er ikke det rareste jeg har hørt om den skjeggapen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Hørt at mange kjente ansikter er av og på følelsesmessig, og flere er inn og ut av psykiatrien pga bipolar lidelse.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 Kjenner Geir Kvarme, og han er homofil. Skikkelig bombe, haha! Koselig fyr som er veldig grei, og ikke spesielt overlegen:) Kjenner flere andre sånn bittelitt, men stort sett er de som alle andre, men noe kunstneriske, med alt det som det medfører.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 Morten H. er da ikke heroinist,,hehe.. få jeg kjenner som er så gjennomført avholds som han
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #15 Skrevet 9. november 2011 en KJENT komiker er tidligere siktet (ikke dømt), for pedofili. Jeg personlig har aldri likt fyren, leeeenge før jeg fikk vite at hadde pedofile tendenser.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #16 Skrevet 9. november 2011 Så utroooolig spennende med kjendiser altså. se&hør, kjendis.no, her&nå etc etc Seriøst, hva er så spennende med det? I don't get it...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #17 Skrevet 9. november 2011 Seriøst? Kjent komiker? Gi oss litt hint da
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #18 Skrevet 9. november 2011 Min aller beste venninne elsker sex, og har det når hun kan. For en tid tilbake havnet hun i senga med en veldig kjent tv-programleder som skulle gifte seg måneden etter. Han hadde funnet forloveden sin på et nettsted for de som liker å kline med avføring mens de har sex. I tillegg vet jeg at Noman Mubasir har mannlig samboer, men det kommer vel ikke som noe sjokk for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå