Gå til innhold

Noen her som har fridd til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på det siden jeg og kjæresten har bodd en god stund sammen, og snakket om ekteskap mange ganger. Han tok opp flere ganger det at vi kommer til å gifte oss en dag, og at man bør være gift før man får felles barn (har ingen felles i dag).

Så jeg lurer da på, er det da feil av meg hvis jeg frir til ham? Siden han tok opp det med ekteskap selv mange ganger, og vi har det veldig bra sammen og har bunnsolid forhold? Eller blir det "overkjøring" at dama frir og ikke venter på mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min fridde til mannen sin, det er jo "lov" hver skuddårsdag, og det er det jo 29. februar neste år.

Selv ville jeg ikke gjort det, jeg er så opphengt i kjønnsrollemønster akkurat når det gjelder slikt at jeg ønsker at han skal gjøre det.

Skrevet

Er bare hyggelig det da! Kjenner flere som har gjort det, med stort hell. Jeg personlig ville nok ikke gjort det med mindre jeg var helt sikker på at han kom til å si ja, og veldig utålmodig...

Skrevet

Da venter jeg kanskje til 29. februar neste år :P Visste ikke noe om denne "regelen".

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...