Gå til innhold

Inspirert av et annet innlegg - hva tenker du om folk som skryter vilt av kjendiser de kjenner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen til venninnen min er en real gold-digger. Han er perifer bekjent av et par b-kjendiser men synes selv det er skikkelig stas, og benytter ENHVER anledning til å koble samtalen inn på det han kaller "min gode venn xxxxx xxxxxxxx". Selv der det slett ikke passer inn i samtalen klarer han å vri det dit når det er folk tilstede som han ennå ikke har fortalt at han kjenner disse kjendisene.

Er det bare jeg som synes det er patetisk?? Venninnen min sitter ved siden av ham og er sååå stolt over hans flotte bekjentskaper.

 

ingen av disse kjendisvennene dukket opp da de giftet seg, så det sier vel sitt om hvor nære de er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe å tenke så veldig mye over vel. Hadde det vært mine venner som skrøt slik hadde jeg bare jattet med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som lever i en slik kjendisverden. Hun er ikke kjendis selv, men pga sitt yrket kjenner hun de fleste store i Norge. Hun blir invitert på alle festene og skal fortelle alt etterpå.

Jeg er sååå lei av å høre om dem. Hvem som er utro med hvem, hvem som spydde på gulvet, hvem som hadde på seg stygge klær osv.

 

Jeg er ikke imponert. Har møtt flere kjendiser selv, og hatt dype samtaler med flere av dem. Sier det ikke til en sjel for det blir alltid slik...Hva snakket dere om da? Ikke imponerer de meg på noen som helst måte heller.

De lever også i en verden som er helt utenfor min. Føler meg ikke hjemme med kjente folk.

 

Kjendiser skal få lov til å være kjendiser. Men folk som skryter av å kjenne dem synst jeg lite om.

Heldigvis er dette et Oslo-fenomen, og jeg har nå flyttet fra den kanten av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der kan "skryterne" får slengt rett i trynet igjen..

For dere som kjenner til Bjørn Hellfuck. En av de siste sangene hans heter "snev av anus" og i teksten synger han om en mindre god kveld/natt han har hatt med en dame og han nevner også stedet det skjedde på.

 

Det morsomme er at en bekjent av meg gikk for en tid siden og skrøt hemningsløst av at hun hadde fått med seg SELVESTE Hellfuck hjem fra byen på en one nighter.

 

Hun bor på det stedet han synger om og heter det også, så dette ble jo fryktelig pinlig for henne nå når sangen kom ut og "alle" skjønte hvem han sang om.

 

Så noen kjendiser er det nok like greit å holde kjeft om at man kjenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er fryktelig opptatt av slikt. Hva folk jobber med, hva de tjener og eier og kjente mennesker. Nå har hun bltt nabo med en B-kjendis og er selvsagt veldig stolt og snakker jo nesten ikke om annet. Det er idiotisk og dumt å høre på. Men tror det kommer av at hun selv ikke har så mye å skilte med, og bakgrunnen hennes. Hun er vokst opp i en blokkleilighet i et middelmådig strøk med 4 søsken. Og har aldri vært vant til masse penger og folk med statusyrker f.eks i sin omgangskrets fra hun vokste opp.

Jeg er vokst opp under helt andre kår og har foreldre med både penger og såkalte statusyker. Så for meg betyr sånt som kjendiser ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner en som faktisk skrøt av å ha knulla Rune Rudberg.... Unødvendig å si at det var før den Se og Hør artikkelen hvor den samme Rune skrøt av å ha hatt 1000 damer.... :-)

 

Hva jeg synes om slike folk? Jeg synes litt synd på dem, faktisk. har også en slik jobb hvor jeg treffer både den ene og den andre og blir invitert til det tredje og det fjerde. Gidder sjelden å gå, synes det er overfladisk, og dessuten kjenner jeg ikke disse menneskene bare fordi jeg har hatt med dem å gjøre.

 

De fleste B/C kjendiser er utrolig usikre på seg selv og har som eneste mål i livet å bli A-kjendiser. A-kjendiser kan man dele i to grupper (litt grovt) De som faktisk er helt vanlige, hyggelige mennesker og ikke ønsker å snakke om statusen sin i samfunnet og de som nesten ikke kan tro at de har oppnådd den status de har og desperat melker det for det det er verdt. Og tror at de virker selvsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...i vg-artikkel fra feb. 2010 står det:

"Selv om fenomenet Hellfuck har gått som en farsott her til lands, har det vært få forunt å kunne sette et ansikt til den maskekledde musikeren med de grisete visene om analsex og traumatiske opplevelser knyttet til jenter med slapp intimhygiene."

 

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=584004

 

Selv hadde jeg aldri hørt om denne pervoen før dere gjorde merksam på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er dritekkel (bokstavelig talt).

Jeg er fra Bergen og har (dessverre) havnet på samme utested som han noen ganger.

 

Da han hadde konsert på Garage for lenge siden, dreit han i vasken backstage og er nå ikke velkommen der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...