Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 hva synes dere om dette navnet?? jeg liker Mille og min mann vil ha Victoria, så vi tenkte begge.. hehe, vet det er litt tungt, men synes på en måte det klinger greit alikevel..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Klinger bra, jeg liker det! Men det er jo et SYKT vestkant/snobbenavn!! Hehe
Villa Perlesukker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Liker Mille alene mye bedre. Det blir liksom to poppisnavn om du skjønner. Alene er de helt ok men sammen blir det som du sier litt tungt. Uansett blir dere vel kanskje bare å kalle henne for Mille så det er jo på den andre siden ikke sååååå krise heller?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Mille kan gå, men det er litt kjendisbelastet, dvs mange som hermer etter tåpelige b- og c kjendiser. Victoria tåler jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Veeeeldig sukkersøtt, sossete og "too much" for meg... men navnene klinger jo greit nok sammen, da. Jeg ville også foretrukket navnene hver for seg, og Mille er min personlige favoritt da jeg aldri har likt navnet Victoria.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Kjenner ingen som heter noen av de navnene, så visste ikke at de var så poppis.. hehe, vi hadde det egentlig klart for 4,5 år siden da vi fikk førstemann som ble en gutt.. hihi tenkte litt på Tomine også, men det liker ikke mannen.. er ikke lett dette med navn gitt.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Snobb Snobbesen fra Snobbeland, tenker jeg.. Sukkersøtt, klissete, vestkant...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Nei men folkens da,,, jeg synes det er kjempefint! Det er et pent,rent,feminint navn! Og det er absolutt ikke et navn hun kan bli ertet for. I like:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå