Gå til innhold

HVa synes dere om dem som ikke har facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det irriterer meg så fært at ikke folk kan være på facebook når alle andre er der. Umulig å planlegge når et vennepar i gjengen bare på trass ikke er på face, og alt vi skal gjøre avtales der. Så må vi HVER GANG ta ekstra kontakt med dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en av dem som ikke der på facebook. ser ikke poenget med det.

jeg har tlf nettopp fordi folk skal få tak i meg.

er ikke på facebook fordi jeg ikke gidder og ta meg tid til og sitte der hver eneste dag for og lese beskejder. svigers er helt hekta på facebook. og ser det tar over en del av livet til enkelte.

Skrevet

Jeg syns det er helt greit at folk velger selv hvordan de lever. De menneskene jeg er glad i, kontakter jeg uansett privat.. (altså ikke nødvendigvis på fjesboka, selv om de altså er der.) Er for valgfriheten...!! Altså hva jeg syns om de, jeg syns de er selvstendige som tar bevisste valg, og som ikke følger alle andre som en flokk sauer.....

Skrevet

Tenker lite over det. Jeg er en av dem som har FB, men er utrolig lite der inne. De jeg bryr meg om har jeg i den virkelig verden og snakker da med dem stort sett daglig. Har ikke behov for å være tilgjengelig 24/7. Har jo mobil.

Skrevet

Nå har jeg en fbprofil, altså, men herre min hatt, jeg bruker da ikke den til å lage alt av avtaler og sånt? Det er skikkelig sært spør du meg!

Skrevet

Helt greit! :) Vi bruker ikke fb til å lage avtaler med venner uansett.

Skrevet

For å være ærlig så synes jeg FB er en skryte- og syteside. Der alle skal skryte hva de har gjort, kjøpt, hvor mange venner man har, hvor man skal på ferie osv. Eller så syter de for et eller annet.

Hva er vitsen med det?

Skrevet

Jeg har facebook og er der hele dagen, men bryr meg ikke om at enkelte ikke har det :P

Skrevet

Folk får gjøre som de vil. Det er bare en jeg har spurt om han ikke kan få seg facebook, det er gudfaren til sønnen min, han bor ikke i Norge for tiden. Om han hadde hatt facebook hadde vi kunnet utveksle bilder og oppdateringer uten så mye styr. Men han orker ikke, og det er greit. Alle andre får gjøre som de vil.

Skrevet

For å være ærlig så synes jeg FB er en skryte- og syteside. Der alle skal skryte hva de har gjort, kjøpt, hvor mange venner man har, hvor man skal på ferie osv. Eller så syter de for et eller annet.

Hva er vitsen med det?

Skrevet

Her i heimen har ingen facebook, og vi er over 40.

Prøvde engang, men fikk forespørsler fra folk jeg gikk på skole med som liten, og det er for meg helt uinteressant hvordan de har det nå.

Jeg er generelt veldig lite interessert i andres gjøren og laden, så jeg avsluttet kontoen etter fire dager. Det var litt over ett år siden.

Man får sikkert opp den siden hvis man googler navnet mitt, men jeg får iallefall ingen mailer derfra.

Skrevet

jeg har ingen problemer med at folk ikke er på facebook, men et vennepar av oss er helt ekstreme facebookmotstandere.

De er mildt sagt paranoide og tror det snarere er en regel enn en mulighet at facebook VIL misbruke all data du legger inn om deg selv eller ungene dine.

Dette prøver de å spre så godt de kan og sier ting som at "jeg fatter ikke at du TØR å være på facebook".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...