Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Er det noen annet enn den tilfeldige gruppen av foreldre/mødre som har født innenfor samme tidsperiode og som går til samme helsestasjon for å få veiledning og hjelp/støtte?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Ja det er det du skriver, men også mye mer hvis man vil:) Her blir vi "presset" av helsestasjonen til å ha møter utenom møtene på helsestasjonen. Og det er så bra! Vår gruppe har møttes 1 gang i uka i mange måneder, og blitt venninner. Vi møtes hjemme hos hverandre, på bytur eller på skogstur. Er sammen mange timer hver gang. Du bør absolutt melde deg på
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 jepp, stemmer det du skriver jeg personlig syns et er veldig koselig å være i gruppe..får delt litt erfaringer og tips
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Da var det som jeg trodde og Lysbakken sutrer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå